Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصارالله یمن، ائتلاف عربی تحت امر عربستان را مسئول کشته و زخمی شدن بیش از ۴۳ هزار غیر نظامی از زمان آغاز عملیات نظامی آن در ۲۶ مارس ۲۰۱۵ دانست.

 تلویزیون المسیره یمن بر اساس آمار مرکز حقوق و توسعه "عین الانسانیه" گزارش داد، تعداد کشته شدگان طی ۲۱۰۰ روز از تجاوز ائتلاف عربی در یمن به ۱۷۰۴۲ تن رسیده که از این میان ۳۸۰۴ تن کودک و۲۳۸۹ زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع افزود، تعداد زخمیان نیز به ۲۶۳۵۵ از جمله ۴۱۲۸ کودک و۲۸۰۱ زن رسیده است.

این مرکز در گزارش خود با اشاره به خسارت‌های مالی برجا مانده در اثر این عملیات، ائتلاف عربی را به تخریب بیش از نیم میلیون منزل غیر نظامیان  و۹۵۲۶ تاسیسات در زیرساخت‌های یمن شامل ۱۵ فرودگاه ،۱۶ بندر، ۳۰۵ نیروگاه برق، ۵۴۵ شبکه ارتباطی، ۲۱۸۱ انبار و شبکه آب رسانی ،۱۹۷۴ تاسیسات دولتی و ۴۴۹۰ پل متهم کرد.

در ادامه این گزارش آمده است، تعداد تاسیسات اقتصادی آسیب دیده و ویران شده در نتیجه عملیات نظامی ائتلاف متجاوز سعودی به ۲۲۹۱۳ عدد می‌رسد. علاوه بر این ۳۹۳ کارخانه ،۲۸۹ تانکر سوخت ،۱۱۳۶۵ تاسیسات تجاری و ۴۱۱ مزرعه مرغ و چهارپایان آسیب دیده و ویران شده اند.

این مرکز خاطر نشان کرد، همچنین ۷۲۲۹ وسیله نقلیه ،۴۶۳ قایق ماهیگیری،۸۹۹ انبار مواد غذایی ،۳۹۲ پمپ بنزین ،۶۷۸ بازار،۷۹۴ کامیون مواد غذایی ،۱۷۷ تاسیسات دانشگاهی،۱۳۹۳ مسجد ،۳۶۶ تاسیسات گردشگری ،۳۸۹ بیمارستان و مجتمع بهداشتی تخریب و متضرر شدند.

طبق این گزارش، ائتلاف همچنین ۱۰۹۹ مدرسه و مرکز آموزشی، ۷۰۰۵ مزرعه کشاورزی، ۱۳۳ تاسیسات ورزشی، ۲۴۵ مکان باستانی و ۴۷ تاسیسات رسانه ای را منهدم کرده است. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تلفات فروریختن جاده در چین به ۳۶ نفر

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، شمار تلفات فروریختن یک بزرگراه در جنوب چین به ۳۶ نفر افزایش یافت.
رسانه‌های دولتی چین روز پنجشنبه اعلام کردند که تعداد قربانیان ریزش بزرگراه در جنوب چین به ۳۶ نفر رسیده است.
خبرگزاری دولتی شین هوا گفت: تا ساعت ۵:۳۰ صبح روز ۲ می... ۳۶ نفر جان باختند و ۳۰ نفر مجروح شدند.
خبرگزاری دولتی شین هوا گفت: بخشی از یک بزرگراه بین شهر میژو و شهرستان دابو در استان گوانگدونگ حوالی ساعت ۲:۱۰ بامداد روز چهارشنبه (۱۸:۱۰ به وقت گرینویچ) به زمین فروریخت.
به گزارش شینهوا، این حادثه باعث گرفتار شدن بیش از ۲۰ خودرو و در مجموع ۵۴ نفر شد.
رسانه‌های دولتی گفته اند که ریزش یک "فاجعه زمین شناسی طبیعی" ناشی از "تأثیر باران شدید مداوم" بوده است.
گوانگدونگ، یک منطقه صنعتی پرجمعیت، در هفته‌های اخیر تحت تاثیر طوفان باران قرار گرفته و باعث سیل شدید و رانش زمین در برخی مناطق شده است.
بارش‌ها در این فصل از سال بسیار شدیدتر از حد معمول بوده و با تسریع تغییرات آب و هوایی مرتبط است.

دیگر خبرها

  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • افزایش تلفات فروریختن جاده در چین به ۳۶ نفر
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه