Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، هفته چهاردهم سری آ ایتالیا پیگیری شد که در یکی از دیدارهای مهم آن، تیم رم میزبان کالیاری بود که در نهایت این بازی با نتیجه‌ی 3 بر 2 به نفع آاس رم به پایان رسید تا شاگردان فونسکا به رده سوم سری آ صعود کنند. 

 

گل های رم را جردن ورتو (11)، ادین ژکو (71) و مانچینی (77) به ثمر رساندند و گل های کالیاری هم توسط جائو پدرو در دقیقه (59) و دقیقه ی(90) از روی نقطه پنالتی زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در دیگر بازی مهم دیشب آتالانتا در تقابلی جذاب در خانه میزبانش بولونیا متوقف شد، آتالانتا در حالی که با دو گل لوئیس موریل در دقایق (22) و (23) از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش بود با کامبک بولونیا با گل های تاکهیرو تومیاسو (73) و پاز (82) متوقف شد تا در رتبه هفتم سری‌آ ماندگار شود. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آاس رم کالیاری سری آ ایتالیا آتالانتا بولونیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)

گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)
  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل ساکا به بورنموث از روی نقطه پنالتی (آرسنال 1-0 بورنموث)