Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچستریونایتد ابراز امیدواری کرد تیمش بالاخره طلسم حذف شدن در نیمه نهایی ها را بشکند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، منچستریونایتد فصل قبل دو بار در نیمه نهایی جام اتحادیه و جام حذفی از دور رقابت ها کنار رفت و حالا بار دیگر توانسته است به نیمه نهایی جام اتحادیه برسد و در این مرحله باید برابر منچسترسیتی دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوله گنار سولسشایر سرمربی یونایتد بعد از برتری برابر اورتون گفت: خوشحالم تیمم توانست به جمع چهار تیم پایانی برسد. حالا یک دیدار حساس و غیرقابل پیش بینی برابر منچسترسیتی داریم. باید هر چه داریم در این دیدار رو  کنیم و بالاخره به فینال برسیم. شکست در نیمه نهایی بدترین چیز است چون هیچ چیز عاید شما نمی شود. ما فصل قبل در این مرحله حذف شدیم و امیدوار هستم این بار بتوانیم از نیمه نهایی بالاتر برویم. بازیکنان یونایتد انگیزه زیادی برای کسب جام دارند و می خواهیم به این هدف برسیم. البته فعلا تا بازی با منچسترسیتی زمان زیادی داریم و قبل از آن چند دیدار در لیگ برتر داریم که بازیهای مهمی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اوله گنار سولسشایر تیم فوتبال منچستریونایتد نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد