Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح با ارسال پیامی به فرماندهان و مقامات عالی رتبه نظامی کشورهای مسیحی جهان، میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی را تبریک و شادباش گفت.

متن پیام تبریک رئیس ستادکل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

بسیار خرسندم زاد روز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت عیسی مسیح(ع) فرزند پاک و مطهر حضرت مریم(ع) و آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی را خدمت جناب عالی، خانواده محترم، همکاران و رهبروان طریق توحید و یکتاپرستی تبریک و شادباش عرض نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک عمل به آموزه‌ها و تعالیم دینی پیامبر بزرگ الهی حضرت مسیح(ع) برای جامعه و بشریت، صلح، عدالت، اخلاص و رستگاری را نوید خواهد داد.

فرصت را مغتنم شمرده ضمن تبریک مجدد این میلاد خجسته و مبارک، امیدوارم با غلبه بر ویروس کرونا و پایان یافتن التهابات ناشی از آن سال جدید میلادی سالی سرشار از مهربانی، همدلی، دوستی و محبت میان ملت ها و کشورها باشد و همواره شاهد صلح و ثبات، امنیت و گرایش به گوهر حقیقت و عدالت در جهان باشیم.

بهروزی و موفقیت جناب عالی و هموطنان گرامیتان را آرزومندم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد باقری سرلشکر باقری نیروهای مسلح پیام تبریک تبریک کریسمس حضرت عیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد