Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@07:48:42 GMT

به روایت تصویر: بدشانس مثل لوکاکو!

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۰۵۲۴

به روایت تصویر: بدشانس مثل لوکاکو!

روملو لوکاکو در امر گلزنی در دیدار مقابل هلاس ورونا ناکام بود.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در هفته چهاردهم رقابت های سری آ ایتالیا توانست در استادیوم مارک آنتونیو بنتگودی شهر ورونا با نتیجه 2 بر یک و با دو گل لوتارو مارتینز و میلان اشکرینیار از سد میزبان خود هلاس ورونا عبور کرده و توانست به صدر جدول سری آ صعود کند و هر چند این صدرنشینی ساعاتی بعد توسط میلان از آنها پس گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مسابقه، روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتر تلاش زیادی برای گلزنی کرد ولی او با بدشانسی تمام نتوانست در این دیدار دوازدهمین گل فصلش را به ثمر برساند و از رسیدن به کریستیانو رونالدو بازماند.
در این بازی و در وقت های تلف شده، روملو لوکاکو سه بار این فرصت را داشت تا با باز کردن دروازه مارکو سیلوستری، هم خودش را به صدر جدول گلزنان برساند و هم اینکه پیروزی اینتر را شیرین تر کند.


او ابتدا در دقیقه 90 و پس از یک کورس تماشایی، از سد بازیکنان هلاس ورونا عبور کرد و پس از اینکه وارد محوطه جریه شد، شوتش را به سمت دروازه ورونا نیز زد اما توپ به پای مدافع ورونا برخورد کرد و راهی کرنر شد.

 

 

 

 

 


سپس در دقیقه 91 او مجددا می توانست به گل برسد ولی باز هم این اتفاق رخ نداد. فرار فوق العاده اشرف حکیمی از سمت راست، باعث خلق یک موقعیت شد. پاس رو به جلوی او برای باز کردن دروازه ورونا تنها به یک اشاره از سوی لوکاکو نیاز داشت اما این مهاجم 27 ساله با اینکه خودش را به سمت توپ نیز پرتاب کرد و روی توپ نیز تأثیر گذاشت، اما تنها چند میلی متر برای باز کردن دروازه سیلوستری کم آورد و این توپ به بیرون رفت.


اما لوکاکو در دقیقه 93 موفق شد دروازه ورونا را باز کند. فرار خوب اشرف حکیمی از راست و ورود این بازیکن به محوطه جریمه، فرصت خوبی را برای نراتزوری فراهم کرد و پاس او به لوکاکو رسید و این مهاجم بلژیکی دروازه خالی ورونا را باز کرد اما پیرو جیاکاملی داور مسابقه این گل را نپذیرفت.


این داور کهنه کار ایتالیایی اعتقاد داشت که لوکاکو پیش از ورود به درون محوطه جریمه، باعث سرنگونی جیان جیاکومو مگنانی مدافع ورونا شده و به همین دلیل او این گل را مردود اعلام کرد و بلافاصله نیز در سوت خود دمید و پایان بازی را اعلام کرد.


لوکاکو که تلاش بسیاری برای گلزنی در این دیدار داشت، با بدشانسی تمام دست خالی ورونا را ترک کرد و شاید اگر عدالت در فوتبال وجود داشت، حق او بود که امشب حداقل یک گل به نامش ثبت شود ولی این اتفاق رخ نداد.

 

 

 

 

 

 

 

اینتر میلان روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان روملو لوکاکو روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم

یک کارآگاه ویژه چند نمونه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌های قتل و آدم ربایی که تا به حال داشته است، را بازگو کرد. منبع: مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت دو بازیگر زن از تحقیرشان توسط مردم
  • افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی (عکس)
  • زنده یاد اسکویی و روایت ورود به رادیو
  • (تصاویر) افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی
  • ببینید | «ابو جهاد» به روایت مستند
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم