Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ، جواد قرآن‌نویس در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه محقق اردبیلی، بنیاد حامیان دانشگاه و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل اظهارکرد: قرار است اقدامات حمایتی از دانشجویان کم‌توان مالی به صورت کاملا محرمانه باشد.

وی با بیان اینکه در ساخت و ساز مدارس استان با کمک خیرین ۳۹۶ مدرسه در قالب یک هزار و ۵۹۰ کلاس درس ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است، تصریح کرد: در رابطه با کودکان بی‌سرپرست نیز تاکنون ۴۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در زمینه کودکان سرطانی نیز در استان اردبیل حتی یک نفر وجود ندارد که فرزند سرطانی داشته باشد و ریالی در این خصوص هزینه کند، بلکه تمام هزینه‌های آن توسط خیرین پرداخت می‌شود.

دکتر عزیز حبیبی ، رییس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: بنیاد حامیان دانشگاه مهرماه سال گذشته تاسیس شده و تاکنون تفاهم‌نامه احداث دومین خوابگاه متاهلی خیرساز دانشگاه منعقد شده و عملیات اجرایی آن در ماه‌های آتی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق این تفاهم‌نامه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تعدادی از دانشجویان کم‌توان مالی را امسال و سال آینده مورد حمایت قرار خواهد داد، افزود: حضور خیرین در مراکز عالی استان بویژه دانشگاه محقق اردبیلی منشاء خدمات ارزشمند است.

دکتر علی اشرف سلطانی مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه این بنیاد در دوره‌های مختلف نسبت به شناسایی و معرفی دانشجویان کم‌توان مالی به تعداد مورد توافق طرفین به نماینده مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اقدام می‌کند، گفت: در قالب این تفاهم‌نامه همکاری در راستای سایر اهداف خیرخواهانه بنیاد نیز خواهد بود.

برچسب‌ها دانشگاه محقق اردبیلی انجمن حمایت از کودکان سرطانی ( محک) دانشجو کمک های مردمی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی دانشجو کمک های مردمی اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی دانشجو کمک های مردمی اردبیل اخبار کنکور دانشگاه محقق اردبیلی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌مردان مردانی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز حدود ۲۵ سال است فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵ این فعالیت به‌صورت رسمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز یک سازمان مردم نهاد است که وظیفه آن جذب و ترویج فرهنگ خیر در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی‌ست‌.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود که امسال در ۱۹ اردیبهشت شاهد بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود.

مردانی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که ۶۴ میلیارد تومان در راستای توسعه و بهسازی مدارس هزینه کنند که بالای ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: نحو مشارکت خیرین برعهده خود آن‌هاست ولی مجمع سعی کرده این مشارکت‌ها هدفمند و در جهت رفع مشکلات آموزش‌وپرورش باشد، بیشتر این مشارکت‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهرنگ و لردگان بوده است.

کد خبر 747911

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد