Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حسن زاده اعلام کرد: بر اساس خروجی نقشه ها و مدل های هواشناسی بیانگر تأثیر سامانه پر فشار سرد در مناطق جنوبی کشور خصوصاً استان هرمزگان خواهیم بود.

حسن زاده اظهار داشت: از روز شنبه ۶ دی ماه تا سه شنبه ۹ دی ماه در استان شاهد کاهش محسوس دما بین ۳ تا ۸ درجه سلسیوس، وزش باد شمال شرقی همراه با وقوع و خیزش گرد و خاک همراه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: با توجه به افت محسوس دما تمهیدات لازم جهت محافظت از محصولات کشاورزی در برابر خطر سرمازدگی و همچنین تنظیمات دمایی و رطوبتی در گلخانه ها و مرغداری ها در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در خصوص هشدار هواشناسی دریایی سطح نارنجی نیز اظهار داشت از روز جمعه ۵ دی ماه تا یکشنبه ۷ دی ماه وزش باد شدید و مواج شدن دریا موجب اختلال در تردد های دریایی خواهد شد و با توجه به نا مساعد بودن شرایط دریایی احتیاط های لازم پیرامون تردد شناور های سبک، فعالیت‌های صیادی و تفریحات آبی صورت پذیرد همچنین با توجه به اختلال در تردد های دریایی تمهیدات لازم در بنادر استان نیز اعمال شود.

حسن زاده از عموم مردم استان و مسافران خواست تا در این زمینه، هشدارها را جدی بگیرند.

کد خبر 5103710

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرداد حسن زاده استانداری هرمزگان مدیریت بحران سرمازدگی ویروس کرونا شیراز روز پرستار شب یلدا گرگان آمار کرونا کرمانشاه پرستار بوشهر شهرستان کرج عکس استانها قاسم سلیمانی شیوع کرونا بارش برف دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان

به گزارش تابناک، علاءالدین حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: دریا با ارتفاع موج ۱۰ تا ۶۰ سانتی‌متر امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است اما از فردا (دوشنبه) در برخی از ساعات نامناسب پیش بینی شده‌است.

وی عنوان کرد: نقشه‌های هواشناسی نشانگر فعالیت تدریجی سامانه بارشی از فردا (دوشنبه) در گیلان است که بر این اساس باران‌های رگباری گاهی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها موقتی خیلی شدید، کاهش دما متوسط پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس، مه آلودگی، رعد و برق و احتمال تگرگ تا چهارشنبه هفته جاری در استان پیش بینی شده‌است.

کارشناس هواشناسی گیلان با تاکید بر ضرورت مدیریت ورودی و خروجی آب در زمین‌های کشاورزی و تمهیدات لازم اضافه کرد: از توقف، استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

وی بیان کرد: رانندگان در ترددهای جاده‌ای به ویژه در ارتفاعات، دامنه‌ها و محورهای کوهستانی احتیاط کنند و از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب شود.

حسینی اظهار کرد: اسب‌وونی تالش با ۹ درجه سلسیوس کمترین و لوشان با ۲۶ درجه بیشترین دمای گیلان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۳۰ درجه و رطوبت ۵۰ درصد است.

آسمان گیلان در زمان حاضر صاف تا نیمه ابری است.

دیگر خبرها

  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در استان تهران
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • هشدار بیماری زنگ زرد مزارع جو و گندم لرستان
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید