Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@23:25:53 GMT

سردار سلیمانی یک شخصیت فراملی بود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۱۰۱۶

سردار سلیمانی یک شخصیت فراملی بود

هدایت الله جمالی‌پور گفت: اگر شهید سلیمانی محبوب مردم شد به طوری که حتی چهره فراملی بود و افراد خارج‌نشین و بیرون از مرزهای ایران در وصف او سخن گفتند به خاطر منش و رفتارش بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در آستانه اولین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار اظهار کرد: یاد و خاطر شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم، سردار سلیمانی یک اسوه بود و شخصیت بی‌نظیری داشت که ثمرات بسیاری برای ملت و کشورمان چه در داخل و چه در بُعد بین‌المللی به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژگی و منش اخلاقی شهید سلیمانی افزود: این شهید والامقام در عین اینکه یک فرد نظامی بود اما واقعا یک انسان اجتماعی و درواقع یک پدر معنوی خیلی خوب برای تمام اقشار بود و در هر جا که حضور پیدا کرد، سعی کرد که نقش پدری و اجتماعی ایفا کند که در عرصه‌های مختلف شاهد بودیم و اکنون هم اثرات آن مشهود است.

تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی نشان از شخصیت والای او بود 

استاندار قزوین تصریح کرد: اگر شهید سلیمانی محبوب مردم شد به طوری که حتی چهره فراملی بود و افراد خارج‌نشین و بیرون از مرزهای ایران در وصف او سخن گفتند به خاطر منش و رفتارش بود.

این مقام مسئول ابراز کرد: مردم ایران همیشه قدر سرمایه‌های بزرگ خود را دانسته و می‌دانند و تشییع باشکوه پیکر این شهید بزرگوار نشان از شخصیت والای او بود که پیر و جوان با هر نگاه و گرایش سیاسی در سوگ ایشان ناراحت شدند و اشک ریختند.

جمالی‌پور در پایان تاکید کرد: سعادت می‌خواهد که چنین جایگاهی را انسان در جامعه خود کسب کند لذا امیدواریم که راه شهید سلیمانی و همه شهدا و امام راحل پُررهرو باشد و بتوانیم اعتلای نظام و انقلاب و کشورمان به نحو مطلوب عمل کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز