Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع سوری از درگیری میان تروریستها و ارتش سوریه در محورهای جبل الزاویه در حومه جنوبی استان ادلب خبر دادند.

این منابع به پرواز پهپادهای شناسایی روسیه بر فراز آسمان منطقه هم اشاره کردند.

از سوی دیگر گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری وابسته به مخالفان سوری مدعی کشته شدن ۴ نظامی سوری در محورهای حلب و ادلب شد و ادعا کرد: دو نظامی سوری در درگیری با گروههای مسلح در محور غرب حلب کشته شده اند و دو نظامی دیگر هم در محور جوباس در حومه ادلب کشته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان برخی منابع سوری اعلام کردند که شبه نظامیان وابسته به ارتش ترکیه در شهر عفرین و  حومه آن به اقدامات خود علیه ساکنان ادامه می دهند و نظامیان ترکیه هم فقط تماشاگر مصادره منازل ساکنان از سوی این شبه نظامیان و بیرون راندن آنها و نیز غارت اموال ساکنان هستند.

منابع سوری همچنین به هلاکت ۹ تروریست داعش در حملات هوایی روسیه به مواضع تکفیری ها در سوریه به ویژه صحرای آن در مثلث حماه-حلب-الرقه اشاره و بیان کردند که جنگنده های روسی در ۲۰ نوبت، مواضع داعش را بمباران کرده اند.

این منابع به عملیات ارتش سوریه علیه داعش در مثلث حلب-حماه-الرقه اشاره کردند که با حمایت هوایی جنگنده های روسیه انجام می شود و درگیری شدیدی میان طرفین جریان دارد و به هلاکت ۹ داعشی منجر شده است.

کد خبر 5103743

منبع: مهر

کلیدواژه: داعش سوریه بمباران هوایی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ فلسطین روسیه ایران قاسم سلیمانی لبنان ویروس کرونا سوریه عربستان سعودی برجام عادی سازی روابط با اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی بامداد امروز جمعه از شهید و مجروح شدن شماری از فلسطینیان در بمباران بامدادی رفح خبر دادند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز خانه‌ای را در شمال رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن تعدادی شهید و مجروح شدند. چند نفر از شهدا کودک هستند.

کد خبر 6095435 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
  • حمله رژیم اسرائیل به مناطقی در جنوب سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • تونل‌های بمب‌گذاری شده و کمین‌های پیشرفته؛ دردسر جدید نظامیان اسرائیلی+ فیلم