Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: شمشیربازی جزو پنج رشته‌ای است که شانس مدال المپیک دارد و اگر مدال بگیریم از فدراسیون می‌روم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، فضل الله باقرزاده پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت شمشیربازی استان گلستان، اظهار داشت: گلستان قدمت زیادی در شمشیربازی دارد و نخستین سالن اختصاصی شمشیربازی در گنبدکاووس احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شمشیربازی گلستان در حال حاضر دارای شرایط مناسبی نیست و امیدواریم با ریاست آقای منصوری رضی آینده روشنی در انتظار شمشیربازی استان باشد.

باقرزاده با بیان اینکه گلستان استعدادهای فوق العاده‌ای در شمشیربازی دارد، ادامه داد: شمشیربازی در 27 استان دارای هیئت فعال و سالن اختصاصی است و گلستان یکی از استان‌های مستعد کشور به شمار می‌رود.

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: شمشیربازی بهمن سال گذشته در لوکزامبورگ و لهستان سه سهمیه انفرادی و یک سهمیه تیمی المپیک توکیو کسب کرده است.

باقرزاده با بیان اینکه شمشیربازی جزو پنج رشته‌ای است که شانس مدال المپیک دارد، خاطرنشان کرد: اگر شمشیربازی در المپیک مدال بگیرد من از فدراسیون می‌روم اما اگر مدال نگیریم در فدراسیون خواهم ماند.

برگزاری نشست تخصصی فدراسیون‌های کاراته، شمشیربازی و دوومیدانینخستین رئیس هیئت شمشیربازی استان قم انتخاب شدآغاز لیگ‌های شمشیربازی بانوان از 4 بهمن ماه

لازم به ذکر است؛ مجمع انتخاباتی ریاست هیئت شمشیربازی گلستان ظهر سه شنبه با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای مجمع برگزار و علی اصغر منصوری رضی به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

علی اصغر منصوری رضی تنها کاندیدای احراز سمت ریاست این هیئت بود که با کسب 13 رای از مجموع 13 رای ماخوذه به مدت چهار سال عهده دار این سمت شد. منصوری رضی پیش از این سرپرستی هیئت شمشیربازی استان گلستان را بر عهده داشت.

با رای اعضای مجمع به رئیس هیئت شمشیربازی استان گلستان این اختیار داده شد تا خودش اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کند.

اننهای پیام/588/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت شمشیربازی استان رئیس فدراسیون منصوری رضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی این کشتی گیر پرافتخار باشد که چندین طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: تعیین تکلیف حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکراتشان را شروع کردند.

این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سالها کنار کائل ساندرسون (قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک شکست خورد. او دو کشتی را به آرون بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازبماند.

با توجه به بالا رفتن سن دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی، به نظر باید او را از این به بعد در کنار تشک کشتی ببینیم و هدایت تیم کشتی اوکلاهاما می‌تواند اولین حضور تیلور در کسوت مربیگری باشد.

انتهای پیام

کد خبر: 1229491 برچسب‌ها کشتی آزاد

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد