Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@17:46:12 GMT

راهکارهای بهبود رابطه جنسی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۱۳۲۷

راهکارهای بهبود رابطه جنسی

وقتی همسران تفاوت های یکدیگر را به خوبی بشناسند، سردی های کمتری در زندگی آنان پیش می آید. این تفاوت ها دو دسته اند. گروهی از تفاوت ها عمومی هستند و دسته ای دیگر به تفاوت در ارضای نیازهای جنسی و عاطفی مربوط می شوند. ناطقان: از ابتدای عقد یا عروسی انتظار دارید شور و حرارت عشق را در همسرتان ببینید. اما به جای آن کوه یخی را می بینید که انگار هیچ گرایشی به شما ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنید چرا برخی زوج ها در ابتدای ازدواج دچار سردمزاجی می شوند؟




رازی که مردها نمی دانند
وقتی همسران تفاوت های یکدیگر را به خوبی بشناسند، سردی های کمتری در زندگی آنان پیش می آید. این تفاوت ها دو دسته اند. گروهی از تفاوت ها عمومی هستند و دسته ای دیگر به تفاوت در ارضای نیازهای جنسی و عاطفی مربوط می شوند.

وقتی یک مرد نتواند فکر همسرش را خوب بخواند، رابطه عاطفی خوبی با او برقرار کند یا احساساتش را درک کند، زن احساس بی میلی پیدا می کند. مردها باید بدانند که زن ها از طریق حرف زدن و صحبت کردن با فشارهای درونی شان کنار می آیند. در صورتی که طبیعت مردها این است که فکر می کنند اگر حرفی نداریم، لزومی ندارد با هم حرف بزنیم. بنابراین اولین مقدمه سردی در ابتدای روابط این است که همسر شما احساس می کند شما را به قدر کافی نمی شناسد یا شما به اندازه کافی او را درک نمی کنید. اگر مردها بدانند که صحبت کردن یک زن چقدر اهمیت دارد و تا چه حد به نفع خودشان است، از آن استقبال می کنند.
 
وقت مناسبی را انتخاب نمی کنید
برای روابط عاشقانه یا نزدیک در دوران عقد، بسیار مهم است که فضایی بدون استرس را فراهم آورید. شما اولین تجربه های عاطفی و جسمانی تان را شکل می دهید و بسیار مهم است که آن را در موقعیت مناسبی خلق کنید تا خاطره خوبی درباره اش داشته باشید. مردان ممکن است فکر کنند رابطه جنسی یا عاشقانه، وقتی همسرشان خسته یا مضطرب است، به آرامش او کمک می کند. اما این برداشتی کاملا اشتباه است، (هر چند ممکن است در مورد مردان چنین باشد) در این موارد بهترین گزینه برای آرام شدن و از بین رفتن خستگی زن صحبت کردن با همسر است.
 
به نگرانی های او احترام بگذارید
در دوران عقد یا اوایل ازدواج یکی از بزرگترین نگرانی های زن ها، چگونگی رابطه جسمانی است. آنها را مطمئن کنید که قرار نیست عجله ای در کار باشد و می توانید کم کم با جسم هم آشناتر شوید و ضرورتی برای تحمیل رابطه وجود ندارد. ترس از بارداری یا به وجود آمدن مشکلات جدی در دوران عقد هم یکی دیگر از استرس های خانم ها است. هیچ وقت همسرتان را در دوران عقد مجبور نکنید که با شما رابطه جنسی داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است سردی و امتناع زن در آینده هم بر زندگی تان سایه بیندازد. روابط نزدیک را به وقتی موکول کنید که او هم تمایل داشت و در واقع هر دو طرف برای آن آماده بودید.

کی مشاوره بگیریم؟


در 4 مورد باید برای حل مشکلاتتان به مشاوره جنسی نزد یک روانپزشک مجرب رو بیاورید:
1. تفاوت زیاد در میل جنسی دو طرف: میل جنسی در افراد مختلف متفاوت است. اما اگر این اختلاف زیاد باشد، تاثیری منفی روی روابط جنسی آنها می‌گذارد. در چنین موقعیت‌هایی، طرفی که میل جنسی کمتری دارد اغلب مجبور به انجام کارهایی می‌شود که علاقه ای به انجام آن ندارد. و در طی زمان این مسئله منجر به رنجش، عصبانیت و حتی بعدها صرف نظر کردن از انجام رابطه جنسی می‌شود. طرفی که میل جنسی بالایی دارد هم معمولاً احساس ناامیدی، محرومیت و کمبود محبت می‌کند و به خاطر همین احساسات میل جنسی او روز به روز بیشتر شده و قوی‌تر می‌شود.

2. اجبار در رفتارهای جنسی: در روابط جنسی افراد نباید هیچ گاه مجبور به انجام کارهایی شوند که تمایلی به آن ندارند. اگر کسی تصمیم می‌کیرد که رفتاری را که همسرش از او می خواهد را انجام دهد، طرف دیگر باید حتماً درخواست خود را متوقف کند. و اگر زوجین نتوانستند در این زمینه به توافق برسند، برای آنها بهتر خواهد بود که با یک روانشناس یا مشاور خانواده مشاوره کنند.

3. نیاز به تحریکات ناسالم: رفتارهای ناسالم جنسی شامل خیال‌پردازی های بیش از حد، امیال یا رفتارهایی که توسط چیزهایی غیر انسانی، کودکان یا شریک جنسی ناراضی صورت گیرد و یا باعث رنج و عذاب فرد یا احساس حقارت شود. بعضی افراد به هیچ صورتی تحریک نمی‌شوند مگر به واسطه یکی از این افکار ناسالم. در چنین موقعیت هایی حتماً باید با متخصصین مشاوره صورت گیرد.

4. شکست چند باره: کسانی که چندین بار پشت سر هم در رابطه جنسی‌شان دچار شکست شده باشند، یا اینکه ناسازگاری و اختلاف اساسی در مورد رفتارها و عملکرد جنسی‌شان داشته باشند که خود قادر به حل آن نباشند باید به مشاور مراجعه کنند. مشکلات عملکردی شامل عدم تحریک شدن، کمبود میل جنسی، سختی برای ارضاء شدن و ...با مراجعه به پزشک رفع می‌شوند.
منبع: همشهری تندرستی، نوعروس برچسب ها: بهبود ، رابطه جنسی ، زناشویی ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بهبود رابطه جنسی زناشویی ناطقان دوران عقد رابطه جنسی تفاوت ها میل جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش عصر امروز به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

مخبر در این جلسه با گرامیداشت یاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: همه ما مدیون تلاش‌ها و زحمات معلمان هستیم و تمامی پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور آثار خدمات و زحمات معلمین است.

معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه باید از انگیزه‌های مادی، معنوی و شغلی معلمان مراقبت شود خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم در برنامه‌های آموزش‌وپرورش موفق باشیم ابتدا باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم چرا که این عزیزان در حقیقت مجری تصمیمات و برنامه‌ها برای آموزش‌وپرورش دانش آموزان هستند.

وی همچنین بر ضرورت به کارگیری روش‌های نوین آموزشی و تربیتی تأکید کرد و گفت: لازم است از روش‌های جدید و بروز در حوزه آموزش برای تحقق اهداف آموزش‌وپرورش استفاده کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به گزارش‌های ارائه شده در جلسه در خصوص بازماندگان از تحصیل گفت: جذب بازماندگان از تحصیل نیازمند مشارکت و حضور فعالانه مردم و خیرین کشور است و با اتکا به این ظرفیت بزرگ می‌توانیم گام‌های مؤثری در جهت جذب بازماندگان از تحصیل برداریم.

معاون اول رئیس‌جمهور، آموزش‌وپرورش را موتور پیشران کشور توصیف کرد و با تأکید بر اینکه دستیابی به پیشرفت و توسعه بدون توجه به آموزش‌وپرورش تصوری خام و نادرست است، از وزیر آموزش‌وپرورش خواست گزارشی جامع و دقیق از آمار بازماندگان از تحصیل تدوین شود و آیین‌نامه‌های مرتبط با انسداد بی‌سوادی هر چه سریع‌تر نهایی و سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش وارد مرحله اجرا شود.

مخبر افزود: به هر میزان که در بخش آموزش‌وپرورش هزینه کنیم در حقیقت نوعی سرمایه‌گذاری است که بهره‌وری بسیار بالایی دارد چرا که هیچ سرمایه‌گذاری تا این حد توجیه اقتصادی ندارد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به اقدامات و برنامه‌های وزارت آموزش‌وپرورش در جهت مهارت‌آموزی، کارهای انجام شده را مثبت ارزیابی کرد و گفت: توجه به اوقات فراغت دانش آموزان موضوعی بسیار پراهمیت بشمار می‌رود و مهارت‌آموزی یکی از بهترین ابزارها برای پر کردن اوقات فراغت و رشد دانش آموزان است.

در این جلسه که وزیر آموزش‌وپرورش، وزیر دادگستری، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حضور داشتند، گزارشی از ۶ پروژه ملی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش ارائه شد و اقدامات صورت گرفته در راستای مهارت‌آموزی و انسداد مبادی بی‌سوادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست همچنین راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل، شناسایی دلایل دوری از مدرسه، جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان و انسداد مبادی بی‌سوادی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد وزارت آموزش‌وپرورش به همراه دستگاه‌های مرتبط برنامه‌ای جامع برای جذب بازماندگان از تحصیل و انسداد مبادی بی‌سوادی تدوین و در جلسه آتی ارائه کند.

همچنین در این جلسه مقرر شد آیین‌نامه‌های مرتبط با سند تحول بنیادین آموزش هر چه سریع‌تر تدوین شود به نحوی که وظایف دستگاه‌ها، برنامه مشارکت مردم و خیرین و سایر جزئیات مربوطه در آن لحاظ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • فال حافظ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند!