Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خالد جعفری روز پنجشنبه در سی و نهمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان اظهار داشت: این تسهیلات برای کمک به پیمانکاران در پرداخت مالیات و در راستای حفظ اشتغال و ادامه کار آنان پرداخت می‌شود و بانک‌ها هم باید همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولت حامی پیمانکاران و فعالان بخش خصوصی است، افزود: فرصت‌های قانونی پیش بینی شده تا انجمن‌های عمرانی که در پروژه‌ها طلبکار هستند، از طریق اوراق تسویه، تسهیلات دریافت و مشکل آنان رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان به مشکلات شرکت‌های پخش کالا هم در بحث تردد و حمل کالا اشاره کرد و یادآور شد: هماهنگی‌های لازم انجام شده تا کامیون‌های پخش کالا، در ساعات مشخصی از روز و بدون اعمال جریمه، در سطح شهرها تردد و اقدام به حمل کالا کنند.

جعفری اضافه کرد: مقرر شد که ایستگاه‌های مشخص برای کامیون‌های حمل کالا در شهرها مشخص و همینطور ایجاد مکانی برای انبار این شرکت‌ها در شهرک صنعتی شماره چهار سنندج ایجاد شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز گفت: ۶۱ شرکت پخش کالا در استان مشغول به فعالیت هستند اما تعدادی شرکت نیز به صورت غیرمجاز فعالیت دارند که مختص به استان نیست اما باید با همکاری دستگاه‌های مختلف از فعالیت آنها ممانعت کرد.

محمد دره وزمی با بیان اینکه نیاز کلی مردم را در بحث کالا این شرکت‌ها تامین می‌کنند، اضافه کرد: این شرکت‌ها تا مدتی پیش، از لحاظ سهمیه سوخت محدودیت داشتند که اکنون سقف آن برداشته شده و کامیون‌داران مشکلی برای تامین سوخت ندارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان نیز اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۹۹ درصد اعتبارات دارایی سرمایه‌ای استانی و ابلاغی در استان جذب شد که این عدم برگشت به خزانه نشان از این دارد سیستم مالی همت کرده و از ظرفیت بودجه استان به خوبی استفاده کردند.

محمدعظیم ملک با بیان اینکه دنبال این هستیم که از بودجه‌ها به خوبی بهره بگیریم، اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان اوراق تسویه یا تهاتر جذب شد و امسال هم در همین بخش تاکنون ۸۴ میلیارد تومان استفاده شده است.

در این نشست مصوب شد که کامیون‌داران فعال در شرکت‌های پخش کالا بدون محدودیت و اعمال جریمه، در خیابان‌ها و معابر شهری تردد داشته باشند و از فعالیت شرکت‌های غیرمجاز ممانعت شود.

برچسب‌ها گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کردستان دولت استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کردستان دولت استانداری کردستان گفت و گوی دولت و بخش خصوصی کردستان دولت استانداری کردستان اخبار کنکور پخش کالا شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها