Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‎ها-  با پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی منطقه ویژه اقتصادی استان در قالب اولین مسئولیت اجتماعی، حمایت خود از بانوی ملی‌پوش تیراندازی ایران را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان خراسان جنوبی، حمید ملانوری در حاشیه مراسم بازدید از منطقه ویژه اقتصادی استان، ضمن قدردانی از تلاش‌های بخش خصوصی در راستای توسعه استان اظهار داشت: بخش خصوصی باید به ازای ذخایر، انفال و منابعی که از استان در اختیار می گیرد، وظایفی را در قالب مسئولیت های اجتماعی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موضوع حمایت از ورزشکاران، تیم‌‌های ورزشی و کمک به توانمندی بخش‌هایی از جامعه، از جمله اقداماتی است که در قالب مسئولیت اجتماعی باید انجام شود.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: ضمن اینکه کمک می‌کنیم تا سرمایه گذاران بتوانند فعالیت‌های بیشتری داشته باشند از آنها میخواهیم در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خود، به موضوعات مختلف استان کمک کنند.

مستمری 5 میلیون تومانی ماهیانه برای نجمه خدمتی برقرار شدنجمه خدمتی رکورد لیگ برتر تیراندازی بانوان را شکستنجمه خدمتی رکورد لیگ باشگاهی تفنگ بادی را شکست

ملانوری افزود: در همین راستا طی رایزنی‌هایی که با رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان شد از ایشان خواستیم که حمایت و اسپانسری نجمه خدمتی، بانوی ملی‌پوش تیراندازی استان را بپذیرند.

وی متذکر شد: نجمه خدمتی با زحمات فراوان خود و خانواده‌اش، توانسته اولین سهمیه المپیک کشور را کسب کند.

به گفته وی؛ حمایت از این بانوی ورزشکار خدمت به استان است. این مایه افتخار ماست که این جوان ورزشکار ما با اقتدار در صحنه‌های بین‌المللی حاضر شود و بگوید فرزند خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: حمایت ما از او نشان دهنده این است که استان به مفاخرش اهمیت می‌دهد و آنها را تکریم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خیلی از استان‌ها باشگاه‌های ورزشی معروفی دارند که توسط بخش خصوصی حمایت می‌شوند گفت: اگر قرار است حوزه‌ای مورد حمایت قرار بگیرد، قطعاً جوانان موفق استان هستند که در زمینه‌های مختلف از جمله میادین ورزش فعالیت می‌کنند.

به گفته وی از آن جایی که جوانان، از این گونه افراد الگوبرداری می‌کنند پس حمایت و طرفداری از آنان به نفع استان است.

در این مراسم منطقه ویژه اقتصادی استان، در قالب اولین مسئولیت اجتماعی، حمایت خود را با امضای تفاهم نامه‌ای از نجمه خدمتی به عنوان بانوی تیرانداز ملی پوش استان و اولین کسی که سهمیه المپیک کشور را دریافت کرد، اعلام کرد.

انتهای پیام/ 251/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی استان خراسان جنوبی نجمه خدمتی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد خراسان‌ جنوبی، گفت: با اجرای طرح اشتغالزایی قالیبافی از ابتدای امسال یک هزار و ۳۶۲ مترمربع انواع فرش دستباف توسط مددجویان تحت حمایت تولید و به بازار عرضه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی‌اکبر نخعی با اعلام این خبر، اظهار داشت: از ابتدای سال 1402 تاکنون مددجویان این نهاد 297 تخته فرش به متراژ 1362 مترمربع فرش دستباف تولید کردند که این تولیدات توسط امداد و فروش مستقیم بافنده به ارزش 42 میلیارد و 365 میلیون ریال در استان و تهران به فروش رسیده است.   

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه استعداد‌سنجی قالیبافان و مشاوره شغلی آنها به صورت چهره به چهره از رویکردهای اساسی این نهاد در ایجاد طرح‌های قالیبافی استف افزود: پس از طی این مراحل متقاضیان بافت فرش جهت انتخاب نوع فرش و تکمیل پرونده به واحد اشتغال مربوطه معرفی می‌شوند که با تهیه امکانات نقشه و مواد اولیه مورد نیاز توسط امداد، طرح راه‌اندازی می‌شود. 

نخعی با اشاره به فرآیند بافت فرش توسط مددجویان تحت حمایت، گفت: در مرحله بافت فرش، استادکار ناظر طرح ماهیانه و به صورت منظم بر روند بافت آن نظارت کرده و پس از اتمام بافت، ضمن ارزیابی و قیمت‌گذاری، فرش تولیدی مددجوی تحت حمایت امداد توسط شرکت صنعت‌آفرینان مرکز خریداری و وجه آن پس از کسر بدهی مواد اولیه به حساب مددجو واریز می‌شود.  

وی صنعت فرش را آمیخته با فرهنگ و تمدن زنان و مردان توانمند کشور دانست و بیان کرد: صنعت قالیبافی میراث گذشتگان این استان است که به نسل امروز منتقل شده که علاوه بر تولید فرش‌های با کیفیت به معیشت خانواده خود نیز کمک قابل  توجهی کنند. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه کار نظارت، آموزش و هدایت فرش‌بافان و بازاریابی فروش توسط کارشناسان ‏این نهاد انجام می‌شود، افزود: بیشتر بافندگان فرش دستباف را زنان مددجو و ‏سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که از نظر تأمین مواد اولیه، نظارت بر تولید فرش، برگزاری کلاس‌های ‏آموزشی دوره‌ای مورد حمایت قرار می‌گیرند. 

نخعی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز با همکاری بافندگان و اساتید فرش استان آذربایجان شرقی در حال آموزش و توسعه بافت فرش با گره ترکی هستیم که سبک جدیدی دربین مددجویان استان است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی