Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه چهارم دی‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

کشف بولدوزر قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه بولدوزر قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان لارستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "چهاربرکه" لارستان حین کنترل محور‌های ورودی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه بولدوزر مشکوک و آن را برای بیشتر متوقف کردند.

او گفت: پس از توقف تریلر و بررسی مدارک مشخص شد بولدوزر از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۱۷ میلیارد کالای قاچاق در خرمبید

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان خرمبید خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی شهرستان "خرمبید" حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور شیراز-اصفهان، به یک دستگاه کامیون حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۶۹۴ عدد اسپیکر، ۳۶۰ عدد هندزفری، ۲۰ عدد هدفون و ۶ عدد دی جی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

۳۰ میلیارد اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: پس از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی در شهرستان "مرودشت"، ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه آنان کشف شد.

سرهنگ کاووس حبیبی بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و مزارع در "مرودشت"، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی "مرودشت" با بررسی صحنه‌های سرقت، تحقیقات میدانی و به کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی، موفق شدند در این خصوص ۴ نفر سارق که اعضای یک باند بودند را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات در شهرستان‌های مرودشت، زرقان و شیراز اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۲ دستگاه تلویزیون ال سی دی، ۴ دستگاه موتور برق، ۱۲ عدد پروژکتور، ۴ دستگاه پکیج، ۵ عدد شیرآلات، ۱۰ دستگاه پمپ آب و تعدادی بخاری، هیتر برقی، جک خودرو، پیک نیک، سنگ فرز، کابل برق، اسپیلت، ابزار آلات کشاورزی، آبگرمکن و کپسول مسروقه کشف شد.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، اظهار داشت: هر ۴ نفر متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد اماکن خصوصی و باغات حاشیه شهر خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و حتما از نگهبان مطمئن و قابل اعتماد استفاده کنید و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

کشف چوب قاچاق در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد بیان کرد: ماموران انتظامی "قیروکارزین" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی قیروکارزین با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد.

ترخیص ۲۹ دستگاه موتورسیکلت رسوبی

فرمانده انتظامی مهر از ترخیص ۲۹ دستگاه موتورسیکلت از ابتدای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ عظیم‌اله کرمی عنوان داشت: طرح تسهیل در ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ‌ها از ۱۸ آبان ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در شهرستان "مهر" به مرحله اجرا در آمد و تاکنون ۲۹ دستگاه موتورسیکلت تحویل مالکان یا متصرفان قانونی آن‌ها شده است.

او افزود: پرداخت دیون دولتی مانند جریمه‌های معوقه به صورت اقساطی و هزینه پارکینگ نیز براساس نرخ آن در سال ۹۴ محاسبه می‌شود و مالکان یا متصرفان هر چه سریعتر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی مهر بیان داشت: در این مرحله مالکین موتورسیکلت برای ترخیص وسیله نقلیه خود نیاز به بیمه نامه شخص ثالث و گواهینامه ندارند.

سرهنگ کرمی بیان کرد: طرح ترخیص همچنان ادامه دارد و کسانی که موتورسیکلت آن‌ها به هر دلیلی جز دستور مقام قضائی، توقیف شده است می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره ببرند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: ماموران یگان امداد "کازرون" با اقدامات فنی و تخصصی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی سریعا با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف اتوبوس و کشف ۴۱ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۴۱ کیلو تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامی ممسنی به همراه کارکنان یگان تکاوری استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴۱ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت بسیار حرفه‎ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

دستگیری ۵۵ متهم تحت تعقیب در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵ متهم تحت تعقیب و متواری را دستگیر و تحویل مقام قضائی دادند.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در اجرای دستورات قضائی و با هدف دستگیری مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب، شناسایی این افراد در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شیراز با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵ متهم تحت تعقیب و متواری را شناسایی و طی چند عملیات جداگانه آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، تصریح کرد: در سوابق این افراد جرایمی همچون سرقت، حمل مواد مخدر، توهین و تمرد نسبت به ماموران، جعل و کلاهبرداری و ایجاد ضرب و جرح دیده می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی خصوص یک نفر دستگیر فرمانده انتظامی استان شهرستان خبر کارشناسان ارزش دستگاه موتورسیکلت موتورسیکلت قاچاق سیر مراحل قانونی ماموران انتظامی قاچاق به ارزش میلیارد ریال یک دستگاه متوقف کردند اماکن خصوصی میلیون ریال مراجع قضائی پلیس آگاهی استان فارس ۳۰ میلیارد تحت تعقیب کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید