Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:49:52 GMT

خوزستان از فردا؛ مه و سرما

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۱۷۹۰

خوزستان از فردا؛ مه و سرما

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان تا اواسط وقت فردا خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا اواسط وقت فردا با شدت و ضعف تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان خوزستان را شاهد خواهیم بود که در برخی نقاط سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای و  احتمالا ریزش تگرگ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: با توجه به ضرایب بالای ناپایداری، شدت گرفتن بارش‌ها به صورت نقطه‌ای دور از انتظار نیست. بارش در ارتفاعات و برخی شهرهای شمال شرقی به صورت برف است و خلیج فارس نیز تا اواخر یکشنبه مواج است.

سبزه‌زاری افزود: از امروز تا یکشنبه هفته آینده افت ۳ تا ۵ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود و از فردا، پدیده غالب در اکثر نقاط استان خوزستان، مه یا مه رقیق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بهبهان با ۲۱.۹ و دهدز با ۳.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۱۰.۱ تا ۱۷.۴ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سامانه بارشی از فردا (پنج‌شنبه) در استان تقویت می‌شود، گفت: انتظار می‌رود با تقویت سامانه بارشی در استان، شاهد بارش‌های رگباری در مناطق مختلف این منطقه باشیم.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های رگباری و رعد و برق بیشتر در مناطق نیمه غربی و جنوبی استان رخ خواهد داد، افزود: با وجود اینکه آسمان زنجان تا حدودی ابری است اما از بعد از ظهر امروز شاهد وزش باد و بارش خفیف باران در ارتفاعات خواهیم بود.

این مسوول با تاکید بر اینکه روز جمعه هفته جاری بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش‌بینی شده، هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه مردم استان طی روزهای آینده هوای خنک‌تری را نسبت به شرایط امروز تجربه خواهند کرد، ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

وی یادآور شد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۸ و ۲۷ درجه، ابهر ۸ و ۲۶ درجه، خرمدره ۹ و ۲۷ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۳۱ درجه، قیدار ۷ و ۲۳ درجه، سلطانیه ۵ و ۲۶ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6093797

دیگر خبرها

  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش باران در اروند
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • ورود سامانه بارشی به جو استان