Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملادینوف با بیان اینکه سیاست شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی با هدف شکست راه حل «دو کشور» دنبال می‌شود از ادامه توسعه طلبی این رژیم در کرانه باختری اشغالی ابراز نارضایتی کرد.

به نقل از العالم، فرستاده سازمان ملل برای حل و فصل بحران منطقه خاورمیانه گفت طرح‌های شهرک سازی رژیم صهیونیستی به قطع ارتباط بین شمال کرانه باختری و جنوب آن و همچنین قطع ارتباط بین شرق قدس و بیت لحم و در پی آن، به شکست راه حل دو کشوری منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکلای ملادینوف از رژیم اشغالگر به سبب سیاست‌های شهرک سازی انتقاد کرد؛ سیاست‌هایی که به گفته وی، با هدف پایان دادن به راه حل دو کشوری و جدا کردن مناطق کرانه باختری از یکدیگر است.

فارس الصرفندی خبرنگار شبکه العالم گزارش داد: نیکلای ملادینوف پیش از آنکه خاک فلسطین را ترک کند و عازم لیبی شود، تاکید کرد طرح‌های اخیر اسرائیل برای شهرک سازی در مناطق اشغالی فلسطین، به قطع ارتباط شمال و جنوب کرانه باختری و همچنین قطع ارتباط شرق قدس و بیت لحم منجر خواهد شد و این موضوع به معنای به شکست کشاندن راه حل دو کشوری است.

ملادینوف در خصوص ادامه توسعه طلبی رژیم اشغالگر اسرائیل در کرانه باختری اشغالی از جمله شرق قدس ابراز نارضایتی کرد.

جمال جمعه هماهنگ کننده کمپین مردمی مقاومت در برابر احداث دیوار و شهرک سازی گفت: اتفاقی که روی می‌دهد اقدامات برای جداسازی واقعی است که اسرائیل به شکل پی در پی برای تثبیت این اقدامات در این دوره تلاش می‌کند. تاکنون بیش از ۲۰ کانون شهرک سازی در کرانه باختری ایجاد شده است. همه این کانون‌ها در مناطق مهم کرانه باختری واقع شده اند.

خبرنگار این شبکه در ادامه گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل طی هفته‌های اخیر طرحی در منطقه پروژه «ای ۱» برای احداث سه هزار و پانصد واحد مسکونی ارائه کرد. هدف اصلی از این طرح، جدا کردن جنوب کرانه باختری و منطقه دشت رود اردن از شهر قدس، از طریق مجموعه‌ای از شهرک‌ها است.

سعد نمر کارشناس مسائل سیاسی فلسطین گفت: اسرائیل به دنبال ملحق کردن همه مناطق فلسطین حتی مناطقی مانند رام الله و مقر رهبری (فلسطین) است. خبرنگار این شبکه در ادامه گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل به خوبی می‌داند که اکنون فرصت طلایی برای رسیدن به آنچه طی سال‌ها به دنبال آن بود، وجود دارد. تا وقتی که وتوی آمریکا وجود دارد، انتقاد‌های ملادینوف و دیگر سیاستمداران غرب از رژیم اشغالگر اسرائیل و سیاست آن در کرانه باختری، چیزی از واقعیت را تغییر نمی‌دهد. / باشگاه خبرنگاران 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم اشغالگر اسرائیل کرانه باختری کرانه باختری قطع ارتباط شهرک سازی راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد

به گزارش جام جم آنلاین، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از وقوع یک عملیات زیر گیری در شمال کرانه باختری خبر داد.

بنابراین گزارش، مجری این عملیات پس از زیر گرفتن یک نظامی زن صهیونیست از محل دور شده است.

منابع عبری از زخمی شدن این نظامی زن صهیونیست در اثر زیر گرفته شدن خبر می دهند.

این در حالی است که ساعتی پیش منابع عبری از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن