Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در مجموع با وجود همه مشکلاتی که وجود داشت پرسپولیسی‌ها فراتر از حد تصور ظاهر شدند. خیلی از بازیکنان از جمع تیم جدا شدند و سه بازیکن محروم بودند. با این حال با وجود اینکه پرسپولیس شایسته قهرمانی بود به نایب قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به طور حتم قهرمانی در غرب آسیا هم اتفاق کوچکی نبود و به تمام نفرات و کادر فنی تبریک می‌گویم.

وی افزود: اگر به سه ماه قبل توجه کنیم متوجه می‌شوید که چه اتفاقاتی رخ داد. خیلی از مسابقات تیم پرسپولیس به تعویق افتاد که اگر آن اتفاق رخ نمی‌داد شاید تیم با آمادگی بهتری عازم دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: دیگر لیگ قهرمانان تمام شده و تیم از امروز برای لیگ برتر و کسب پنجمین قهرمانی متوالی تلاش می‌کند. به طور حتم با حفظ این کادر فنی و تقویت تیم در سال بعد در لیگ قهرمانان می‌توانیم این نایب قهرمانی را به قهرمانی تبدیل کنیم.

میناوند در مورد انتقاد یحیی گل‌محمدی از جدایی بشار رسن اضافه کرد: بشار برای تیم زحمات زیادی کشید و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. متاسفانه مدیریت قبلی باشگاه اتفاقاتی را رقم زد که نمی‌دانم نامش را چه چیزی بگذارم اما آن اتفاقات لطمه‌های زیادی به تیم زد.

وی تصریح کرد: تعجب من از اظهارات یکی از اعضای هیات مدیره بعد از جدایی رسن بود که ای کاش آن فرد این حرف ها را نمی‌زد. آن فرد گفت که پرسپولیس از رفتن بشار رسن ۳۸۰ هزار دلار سود کرد. مگر غیر از این بود که این پول دستمزد خود بازیکن بود؟ مثل این است که کارخانه‌ای را بسوزانید و بگویید زمینش ارزشمند است. این اظهارات غیر منطقی بود.

میناوند اضافه کرد: چرا بازیکنان و نفراتی که برای تیم زحمت کشیدند را رو به روی هواداران می‌گذارید؟ اول با علیرضا بیرانوند این کار را کردید. بعد با علی علیپور و شجاع خلیل زاده و حالا با بشار رسن. واقعا مدیریت قبلی صدمات زیادی به باشگاه وارد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه ضمن انتقاد از اینکه پرسپولیس قبل از شهرآورد باید ابتدا دیدارهای معوقه‌اش را انجام دهد، گفت: متاسفانه برخی قوانین درست اجرا نمی‌شود و به پرسپولیس که می‌رسند قانون جدید درست می‌کنند. اما این کارها نمی‌تواند جلوی موفقیت تیم را بگیرد.

میناوند در پایان در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هم گفت: من در سایر تیم‌ها نقطه قوت خاصی ندیدم. کار سخت است اما پرسپولیس هنوز هم از نظر فنی نسبت به سایر تیم‌ها برتری دارد و امسال هم قهرمانی پنجم را رقم خواهد زد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علی علیپور پرسپولیس علیرضا بیرانوند مهرداد میناوند بشار رسن یحیی گل محمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علی علیپور پرسپولیس علیرضا بیرانوند مهرداد میناوند بشار رسن یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علی علیپور پرسپولیس علیرضا بیرانوند مهرداد میناوند بشار رسن یحیی گل محمدی اخبار کنکور لیگ قهرمانان بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی