Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در سخنانی با اشاره به دیدار با معاون درمان وزارت بهداشت و پیگیری برای پروژه‌های درمانی شهرستان کوهدشت و رومشکان، اظهار داشت: در این دیدار مقرر شد که در رومشکان یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی احداث شود.

وی، عنوان کرد: بر این اساس، فرآیند اجرایی این بیمارستان آغاز و پس از مواقت اصولی موضوع برای تخصیص بودجه و اعتبار لازم از سوی وزیر بهداشت به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به زودی ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین در این دیدار در خصوص تسریع در اختصاص دستگاه‌های «سی تی اسکن» و «ام آر آی» بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت تاکید شد.

کد خبر 5103782

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بیمارستان ویروس کرونا شیراز روز پرستار شب یلدا گرگان کرمانشاه آمار کرونا پرستار بوشهر شهرستان کرج قاسم سلیمانی بارش برف عکس استانها شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این مدرسه ۳ کلاسه یکصدو سی و هفتمین مدرسه  خیرساز شهرستان خوی بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد  .

این مدرسه  با ۲۱۷ مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط خیر مدرسه ساز "مرحوم حاج یداله جدیدی" و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

محمد پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی در مراسم افتتاح این مدرسه گفت : در حال حاضر ۱۴ باب مدرسه با ۲۱۳ کلاس درس تخریبی در زلزله های خوی هم با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در مناطق مختلف خوی در دست احداث است.

دیگر خبرها

  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری