Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیت الهی از کسب سه مدال طلا، نقره و برنز المپیاد بین المللی علوم و اختراعات اندونزی۲۰۲۰ توسط دانش آموزان ناحیه یک و دو بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « ایرج بیت للهی » در گفتویی خبری اظهار کرد: تیم دانش آموزی عضو پژوهش سراى دانش آموزى ولايت ناحيه دو بندرعباس متشکل از اميرحسين ديوارگر، سپهر معقولى ، عليرضا ارشادى، اويس مستوفى فرد و سبحان رضاخانى (دانش آموزان پایه یازدهم دبيرستان نمونه دولتى جامعه الصادق) با شرکت در بخش دستاوردها و اختراعات و ارائه طرح  "شكارچى نفت" با راهنمايي دكتر امينى موفق به کسب مدال طلاى المپياد بین المللی علوم واختراعات اندونزی 2020  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم دانش آموزان ناحیه یک متشکل از فاطمه جابری (دبیرستان نمونه رشد)، مبینا جابری (دبیرستان فرزانگان 2)، بهراد بارکار (دبیرستان جامعه الصادق) و رادمهر بارکار(دبیرستان دانشگاه) وبا راهنمائی دکتر حسين منصوری عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان، موفق به کسب مدال نقره این المپیاد شدند.


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: تیم پژوهش سرای دانش آموزی ناحیه یک با شرکت در بخش سمینار علوم انسانی با مقاله "بررسی راهکارهای تقویت حافظه در دانش آموزان" موفق به کسب این مدال شدند.


وی عنوان کرد: مرضیه سالمی از دبیرستان نمونه رشد ناحیه یک نیز با مقاله  "بررسی ارتباط اهمال کاری تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان " در بخش علوم انسانی توانست با دریافت مدال برنز این المپیاد بین المللی برای استان هرمزگان افتخار بیافریند.


بیت للهی گفت: آثار دانش آموزان  نوامبر 2019 (آبان ماه 98)   ارسال و داوری مستندات ارسالی این المپیاد  ١٨ الى ٢٣ دسامبر ٢٠٢٠ ( ٢٨ آذرماه الي ٣ دى ماه ) با حضور بيش از ٢٠ كشور جهان و در دو مرحله بررسي مستندات و دفاع برخط برگزار شد.

 

وی افزود: این دانش آموزان با کسب رتبه در جشنواره ملی ابن سینا موفق به دریافت سهمیه حضور در جشنواره های بین المللی شدند.

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدال دانش آموزان هرمزگان بین المللی ناحیه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر آموزش وپرورش بابل گفت: بیش از ۷ هزار دانش آموز بابلی در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی شرکت کردند که ۴۷۵ نفر رشته در آزمون پذیرفته شدند.

اسدی افزود: ۱۰۵۱ دانش آموز مازندرانی در المپیاد مرحله اول پذیرفته شدند که ۴۷۵ نفر رشته دانش آموزان بابلی هستند.

وی گفت: شهرستان بابل رتبه اول را در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی مازندران کسب کرد.

مدیر آموزش وپرورش بابل ادامه داد: از ۴۸ واحد آموزشی متوسطه دوم نظری ۳۳ مدرسه درالمپیاد علمی دانش آموزی حائز رتبه شدند.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • فیلم| توصیۀ وزیر علوم به داوطلبان کنکور و دانش‌آموزان پایۀ دوازدهم
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان