Web Analytics Made Easy - Statcounter

آصفری ایثار و ازخودگذشتگی را مهمترین درس مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت:شهید سلیمانی راهی را انتخاب کرد که نتیجه‌اش به جهاد و شهادت ختم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مسئله شهید و شهادت در کشور ما یک اصل و اساس است که سبب شده هم مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی های در برابر دشمنان افزایش پیدا کند و هم ترس و وحشت زیادی در دل دشمنان نظام اسلامی بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز ایثارگری و شهادت طلبی به یک فرهنگ و مکتب در کشور تبدیل شده که نسل به نسل در حال چرخش است و خوشبختانه امروز این روحیه و رفتار به وضوح در نسل جوان جامعه مشاهده می شود و این به برکت انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با اشاره به اینکه روحیه شهادت طلبی خود به عنوان یک سلاح قدرتمند در برابر دشمنان مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: تأثیری که امروز ایثارگری و شهادت طلبی در کشور ما بر علیه دشمنان قسم خورده گذاشته موجب تشکیل یک آیتم دفاعی قوی و قدرتمند برای کشور شده که این قدرت کمتر از موشک ها نبوده است.

وی ادامه داد: امروز آنچیزی که باعث شده در مقابل سناریوها و جاه طلبی های دشمنان قسم خورده به خوبی ایستادگی کنیم روحیه شهادت طلبی و ایثارگری ملت ایران است و مردم هیچ کشوری از چنین روحیه ای برخوردار نیست و این موضوع با اهمیتی است.

آصفری با بیان اینکه شهادت شهید سلیمانی روحیه شهادت طلبی، ایثار و ازخودگذشتگی را بار دیگر در کشور زنده کرد،گفت: شهادت شهید سلیمانی بار دیگر نشان داد ملت ایران همواره به دنبال این روحیه هستند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج روحیه شهادت طلبی در جامعه بیان کرد: امروز این روحیه ایثارگری و شهادت طلبی بایستی در کلاس های درس و دانشگاه های ما تدریس و تقویت شود و دستگاه های فرهنگی و خصوصا رسانه ها و مطبوعات باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس با تأکید بر اینکه امروز دشمنان به دنبال این هستند روحیه شهادت طلبی و ایثار در کشور به فراموشی سپرده شود، گفت:همه باید با همه توان از این روحیه مراقبت کنیم و نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشیم چراکه دشمنان با ابزارهای پیچیده و روش های متعدد اهداف شوم و پلید خود را دنبال می کنند و لذا ما علاوه بر اینکه باید خودمان را مجهز کنیم باید دیگران را نیز هوشیار سازیم.

وی با اشاره به اهمیت اتحاد و همبستگی ملی بیان کرد: آنچیزی که امروز باید برای همه ملت ایران بیشتر مورد توجه باشد اتحاد و انسجام ملی است چراکه دشمنان ملت ایران همواره در طول چهل سال انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به وحدت و انسجام یکپارچه ملت بودند.

آصفری با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی در طول حیات با برکت خود همواره به دنبال ایجاد و تقویت وحدت و انسجام داخلی بود، گفت: با شهادت شهید سلیمانی این مسئله به شدت افزایش پیدا کرد.

نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب در مجلس ایثار و از خودگذشتگی را مهمترین درس مکتب شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت:شهید سلیمانی راهی را انتخاب کرد که نتیجه‌اش به جهاد و شهادت ختم شد.

وی با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی دارای ابعاد بسیار گسترده و وسیع است، گفت: نیاز است مکتب شهید سلیمانی به خوبی تبیین و بررسی شود و در اختیار نسل جوان جامعه قرار گیرد و اگر می خواهیم روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در کشور فراموش نشود باید به این مسئله توجه مضاعف داشته باشیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات مهمی که امروز می تواند در ترویج و تبیین مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان اثرگذار باشد تولید محتوای فرهنگی در قالب های متنوع چندرسانه ای است و امروز با توجه به گستردگی فضای مجازی می تواند اثرگذاری زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیجان و خنداب در مجلس نماینده مردم اراک مکتب شهید سلیمانی روحیه شهادت طلبی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ

«محمد بسام الجمل» خبرنگار خبرگزاری «فلسطین الان» امروز در بمباران خانه‌اش در شهر رفح (جنوب غزه) به شهادت رسید. در این حمله ۶ نفر شهید و تعدادی هم زخمی شدند.

الجمل که در حمله شب گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به خانه‌اش در محله «الجنینه» در شرق رفح زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار، شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد