Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@05:26:54 GMT

چه کسی جانشین «بشار رسن» می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۲۰۸۶

آفتاب‌‌نیوز :

بشار رسن پس از نایب قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شد. جدایی هافبک تیم ملی عراق بر خلاف میل یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود اما این بازیکن حاضر نشد قید قرارداد دو سال و نیم با القطر به ارزش ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار دلار را بزند و در پرسپولیس بماند.

رسن در حالی از پرسپولیس رفت که گل محمدی هیچ بازیکن جانشینی برای او ندارد و مجبور است جای هافبک‌های خود را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی پرسپولیس گزینه‌هایی جز احمد نورالله‌ی، امید عالیشاه، احسان پهلوان و میلاد سرلک برای انتخاب بازی‌ساز در پرسپولیس ندارد. بازیکنانی که هیچیک خلاقیت رسن را برای بازی‌سازی ندارند.

از این رو قرار است تغییراتی در تاکتیک‌های تهاجمی پرسپولیس صورت بگیرد تا این تیم بتواند بدون بشار رسن نیز بازی تهاجمی خود را با ارسال‌های کوتاه به کناره‌های زمین و عمق دفاع حریف دنبال کند.

گل محمدی در تمرین پنجشنبه پرسپولیس در خصوص استفاده از امید عالیشاه یا احسان پهلوان در میانه میدان تصمیم گیری می‌کند تا ترکیب خود را برای بازی با نساجی مازندران تعیین کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵ روز جمعه مقابل نساجی مازندران دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال را برگزار می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هادی محمدی مدافع سپاهان در بازی با پرسپولیس شانس گلزنی داشت و اگر موفق به انجام این کار می‌شد چهره‌ای تاثیرگذار در لیگ بیست و سوم لقب می‌گرفت و مورد توجه هواداران استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار می‌گرفت.

هادی محمدی در وقت‌های اضافه روی توپ ارسالی نزدیک به محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه پرسپولیس را تهدید کرد و در حالتی که بیرانوند از توپ جا مانده بود با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت، اگر این توپ گل می‌شد هادی محمدی به یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان لیگ تبدیل می‌شد و امکان داشت سرنوشت لیگ بیست و سوم را تحت تاثیر قرار دهد، سه امتیازی که اگر سپاهان کسب می‌کرد فاصله آنها را با استقلال و پرسپولیس کمتر می‌کرد، یک امتیاز فاصله استقلال و پرسپولیس را بیشتر می‌کرد و یک پیروزی خارج از خانه برای سپاهان مقابل پرسپولیس رقم می‌زد که هرکدام از اینها به تنهایی اتفاقی جالب در فوتبال ایران است!

محمدی در تمرین دیروز سپاهان در کنار دیگر بازیکنان سپاهان به تمرین پرداخت و آماده دیدار با استقلال خوزستان شد و به احتمال فراوان مانند دیدارهای گذشته به همراه سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی طلایی‌پوشان را تشکیل دهد و برای کسب امتیاز در این مسابقه تلاش کنند.

محمدی در این فصل 10 حضور ثابت، 6 حضور به عنوان بازیکن جانشین را در ترکیب سپاهان تجربه کرده و در هفدهمین حضور خود به دنبال یازدهمین کلین شیت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است