Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده در پنجاهمین نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی شورای اطلاع رسانی استان و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: باید برای روزهای آینده و محتواهای تولیدی، برنامه‌ریزی داشته باشیم تا روند نزولی بیماری موجب عادی‌انگاری شرایط بخصوص در جوانان نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با مروری بر موارد مطرح شده در نشست اخیر ستاد استانی مدیریت کرونا عنوان کرد: براساس آمارهای ارائه شده، روند شیوع بیماری، تعداد مبتلایان و فوتی‌ها کاهش داشته و روند کاهشی نشانگر توجه مردم، همراهی اصناف و همدلی سازمان‌ها و نهادها است که اگر تداوم نیابد، ممکن است دوباره شاهد اوج‌گیری بیماری به ویژه در فصل زمستان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی درخصوص حضور نیافتن در تجمعات و دورهمی‌ها، از همه ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی در استان، سازمان‌ها، نهادها، دهیاری‌ها و شوراهای روستاها استفاده شد و در زمینه تبلیغات چهره به چهره نیز ۱۰ هزار تراکت تهیه و با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سپاه و اصناف بین مردم توزیع شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و برگزاری جلسات عزاداری اضافه کرد: باید از همین ایام نسبت به اطلاع‌رسانی درخصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری جلسات همچنین گسترش پویش‌های مومنانه در این ایام اقدام کنیم.

نبی زاده خواستار تذکردهی به یکدیگر برای استفاده از ماسک در جامعه شد و گفت: هر گونه اطلاع‌رسانی و خبر درباره ماهیت ویروس کرونا براساس شیوه‌نامه‌های ستاد ملی، برعهده وزارت بهداشت و در استان برعهده دانشگاه علوم پزشکی بوده و براساس این اطلاعیه‌ها، انتشار اخبار انجام شود.

وی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در حال حاضر، استرس موجود بین خانواده‌های دارای بیمار مبتلا به کرونا و خود بیماران است لذا با همکاری اساتید این حوزه نسبت به کنترل استرس و اطلاع‌رسانی‌های لازم اقدام خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خود مراقبتی رسانه خراسان جنوبی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خود مراقبتی رسانه خراسان جنوبی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ویروس کرونا خود مراقبتی رسانه خراسان جنوبی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اخبار کنکور خراسان جنوبی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان