Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه مکتب شهید "حاج قاسم سلیمانی" اقتدار دارد، زرین است و مخاطب این مکتب، دل هاست، گفت: این مکتب با منویات مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همخوانی دارد و به دنبال نفوذ در قلب هاست، به همین دلیل به این شهید بزرگوار سردار دل‌ها گفته می‌شود.

خبرگزاری میزان - بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جلسه‌ای که به منظور تبیین و تشریح مکتب سردار سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" در گام دوم انقلاب، با حضور مسئولان و روسای یگان‌های ویژه برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت به ویژه شهید "حاج قاسم" اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) که فرمودند: "زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست"، ما به عنوان وارثان انقلاب و ادامه دهنده راه و منش شهدا، باید در همه حال یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم تا این مسیر متعالی و روشن به درستی به آیندگان منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مکتب شهید "حاج قاسم سلیمانی"، اقتدار دارد، زرین است و مخاطب این مکتب دل هاست؛ به همین دلیل به این شهید بزرگوار سردار دل‌ها گفته می‌شود، این مکتب با منویات مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همخوانی دارد و به دنبال نفوذ در قلب‌هاست.

بیشتر بخوانید: قطع گوش به خاطر خسارت تصادف

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اینکه تبیین مکتب "حاج قاسم" در دستور کار یگان‌های ویژه قرار دارد و به عنوان سرلوحه تمام امور قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: یگان‌های ویژه ناجا در همه حال و در همه ماموریت‌ها با سرلوحه قرار دادن راه و منش شهدای عزیز توانسته از تمام وظایف محوله سربلند خارج شود؛ شهادت سردار سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" ایستادگی و مقاومت در ادامه دادن راه شهدا را دو چندان کرده است، امیدواریم با تبیین درست مکتب آن شهید بزرگوار بتوانیم ماموریت‌ها و وظیفه خود را که همان ایجاد نظم و امنیت در سطح جامعه است را به نحو احسن به سرانجام برسانیم.

سردار کرمی در پایان به برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید "حاج قاسم سلیمانی" اشاره و خاطرنشان کرد: ان شاء الله یگان‌های ویژه ناجا همانند دیگر رده‌ها و سازمان‌ها نسبت به برگزاری و اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت یکمین سالگرد شهید گرانقدر "حاج قاسم سلیمانی" اقدام خواهند کرد، امیدواریم این شهید بزرگوار شفاعت کننده همه ما سربازان انقلاب اسلامی در پیشگاه خداوند منان باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا حاج قاسم سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ناجا حاج قاسم سلیمانی یگان های ویژه ناجا حاج قاسم سلیمانی شهید بزرگوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)



منبع:چارسو فرهنگ

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرماندهی و شهادت "همّت" به روايت شهيد قاسم سليمانی (فیلم) نظر حاج قاسم سلیمانی درباره وزارت اطلاعات (فیلم) حضور حاج قاسم از داخل بالگرد امدادی در سیل خوزستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟