Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@22:42:32 GMT

پیشرفت ۴۰ درصدی تملک و احداث خیابان اطشاران

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۲۴۴۸

پیشرفت ۴۰ درصدی تملک و احداث خیابان اطشاران

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۴۰ درصدی تملک و احداث خیابان اطشاران (حدفاصل بزرگراه شهید آقابابایی تا مجموعه میلاد) خبر داد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا در این منطقه اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آزادسازی و اجرا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه مسیر حلقه حفاظتی (رینگ چهارم) و تقاطع غیر همسطح آفتاب (بزرگراه شهید اردستانی) با مبلغ آزادسازی ۲۵۰ میلیارد ریال و هزینه اجرای ۶۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است، افزود: درصد پیشرفت این پروژه ۹۳ درصد است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه احداث ایستگاه قطار شهری میدان لاله و ایستگاه خیابان شاهد در حال اجرا است و برای احداث این ایستگاه‌ها ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی از پیشرفت ۲۵ درصدی اجرای پروژه تملک و احداث خیابان عسگریه دوم (حدفاصل خیابان پروین تا سپیده کاشانی) خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال در حال احداث است.

شهبازی گفت: محوطه‌سازی و بدنه‌سازی نهر راران، احداث و اصلاح نرده‌های قدس و بزرگراه اردستانی، ساماندهی پیاده روهای پارک‌ها و پیاده روهای سطح منطقه، اصلاح هندسی کندروی بزرگراه آقابابایی، ساماندهی و ایمن سازی خیابان میثم و زیرسازی مسیر بی. آر. تی خیابان سروش تکمیل شده و از جمله پروژه‌های آماده بهره برداری منطقه ۱۰ به شمار می‌رود.

وی با اشاره به پروژه‌های مناسب‌سازی منطقه، ادامه داد: مناسب سازی ضلع شمالی خیابان سروش، مناسب‎سازی خیابان پروین و مناسب‌سازی خیابان عسگریه اجرا و تکمیل شده است.

کد خبر 463931

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان پروژه هاي عمراني کلانشهر شهرداری اصفهان شهر مناسب سازی معابر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیارد ریال مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای تملک صحرای پرتمان
  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود