Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کمالی گفت: مرحوم سردار غلامعلی ابوحمزه ایمان به خدا، اخلاص، ولایت مداری و سپس خدمت به خلق را سرلوحه زندگی و خدمت خود قرار داد و این شاخص اصلی تمامی رزمندگان اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین امین رضا کمالی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه ثارالله  اظهار کرد: سردار ابوحمزه 40 سال خود را وقف انقلاب، اسلام و مردم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ایشان مجاهدی نستوح و راستین در مسائل اعتقادی و ایمانی بود و بزرگترین ویژگی که او را برجسته می کرد مجاهدت  و جهاد فی سبیل الله بود، وی شبانه روز به مدت 48 ساعت زحمت می کشید بدون کوچکترین چشم داشتی زیرا او خود را وقف انقلاب کرده بود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ما باید همگی در محضر خداوند قرار گیریم، افزود: سردار غلامعلی ابوحمزه شاخصی به نام خدا و ولایت داشت و برای یک هدف مهم جهاد می کرد.

حجت الاسلام کمالی با توجه به فرمایش حضرت امیرالمومنین علی (ع)، اذعان کرد: قسم به خدایی که پیامبر را به نبوت برانگیخت همه ما مورد امتحان و در غربال الهی قرار می گیریم، فرماندهانی که امروز از این امتحان سربلند و پیروز بیرون آمدند همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار ابوحمزه آنان غربال شدند و خداوند آنان را خرید.

وی با بیان اینکه سردار ابوحمزه در مکتب حضرت زهرا (س) حضور پیدا کرد و ثبت نام کرد و چه خوب این دروس الهی را پشت سر گذاشت و قبول شد، عنوان کرد: سرلوحه همه کارهای ما باید خداوند باشد اوست که ما را منای ائمه علیهم السلام می کند و همه ما روزی سفر خواهیم کرد و عروج همگی ما به سمت اوست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه ایمان به خدا خودش یک نوع آرامش است، بیان کرد: چه بسیار انسان هایی هستند در این دنیا مال و ثروت فراوان دارند اما آسایش ندارند.

حجت الاسلام کمالی تصریح کرد: اگر با خدا تجارت کردیم بدانیم که خدا عاقبت به خیری و شهادت را به ما هدیه خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: سردار ابوحمزه ایمان به خدا، اخلاص، ولایت مداری و سپس خدمت به خلق را سرلوحه زندگی و خدمت خود قرار داد و این شاخص اصلی تمامی رزمندگان اسلام است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، با اشاره به اینکه همه ما باید به این نکته خوب توجه کنیم که ابلیس فرشته ای بود که 6 هزار سال خدا را عبادت کرد اما سرباز خدا نشد، بیان کرد: آنچه که امروز قرآن و نماز می خوانیم برای این است که که در جاده عبودیت قرار گیریم.

حجت الاسلام کمالی ابراز کرد: سردار ابوحمزه دو فرزندش را در مکتب امام صادق (ع) ثبت نام و آنان را از سربازان امام زمان (عج) تربیت کرد .

وی  اذعان کرد: ایشان ایمان به خدا، اخلاص و ولایت و پشت پا زدن به دنیا را سرلوحه زندگی قرار داد و بدین جهت بود که خدا او را خرید.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، به بحث مجاهدت سردار اشاره کرد و افزود: 40 سال مجاهدت کرد و از دنیا هیچی نداشت اما در راه مجاهدت سر از پا نمی شناخت و همیشه می گفت باید پیرو فرمایشات حضرت آقا مطالبه گری کنیم و حق مردم را بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام کمالی سردار ابوحمزه ایمان به خدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران

امام جمعه باشت از جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست که یک موشک را به‌نام سردار شهید مهدی درخشان نام‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت، صبح امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و گروه‌های مختلف مردم در شهر باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه شهر باشت در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شهدا بر اساس آیات و روایات گفت: شهید سه منزل را تجربه کرده است آن سه منزل قلب پدر و مادر، معرکه شهادت و آغوش پروردگار است.

وی افزود: شهید از آغوش مادر به آغوش خداوند عروج کرده و جایگاه شهید قلب مادر و آغوش خداوند است.

گنجه‌ای گفت: در کتب تاریخی از پهناور بودن شهرستان باشت سخن به میان آمده‌است، این شهرستان از رودخانه پل بریم، اشکفت شاه تا شوش طول دارد و منطقه خان‌احمد باشت مسیر عبور امام رضا (ع)، است و من از این شهر بزرگ، شهر انسان‌های مدیر و کسانی که تمدن داشتند، سخن می‌گویم.

وی با بیان اینکه مدیریت در ذات فرزندان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که شبانه‌روز برای برگزاری این اجلاسیه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه باشت در پایان از سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران درخواستی داشت و گفت: سردار شهید مهدی درخشان، سردار بزرگی بود و به تعبیر خیلی‌ها او پدر موشک دریایی بود، درخواست من این است که موشکی یا یکی از تجهیزات موشکی سپاه را به‌نام این شهید نام‌گذاری شود.

کد خبر 750004

دیگر خبرها

  • عاقبت آزادی بیان در آمریکا + فیلم
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن