Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:04:39 GMT

دستگیری ۱۹ شرور سابقه‌دار در کرج

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۲۴۸۸

دستگیری ۱۹ شرور سابقه‌دار در کرج

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۱۹ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه حصارک کرج خبر داد و گفت: این افراد به جرم درگیری، اوباشی گری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شده‌اند.

سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش و برخورد جدی با افراد شرور که باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی می‌شوند، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی تعدادی از اوباش منطقه حصارک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران مشخص شد که این افراد ضمن حمل سلاح سرد، در چند مرحله اقدام به قدرت نمایی و اوباشی گری در منطقه کرده‌اند و با نادیده گرفتن محدودیت منع فعالیت قهوه خانه‌ها، به صورت غیرمجاز در سه قهوه خانه تجمع کرده و اعمال مجرمانه انجام می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: بلافاصله پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در سه نقطه از منطقه حصارک کرج، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری یگان امداد در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۱۹ نفر از اراذل و اوباش شرور و سابقه دار منطقه را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که در بازرسی از قهوه خانه و مخفیگاه متهمان تعداد زیادی سلاح سرد کشف شد، یادآور شد: در این راستا سه قهوه خانه نیز به دلیل نقض محدودیت‌های بهداشتی پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به ابراز رضایت و استقبال اهالی منطقه از برخورد قاطع پلیس با اوباش، بیان کرد: در کشور امام زمان(عج) جایی برای اوباشی گری وجود ندارد و هر فردی قصد ایجاد اختلال در نظم و امنیت کشور را داشته باشد، پلیس به شدت با او برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه حصارک کرج پلیس امنیت عمومی قهوه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین