Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و گیلان با محوریت آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت نماز جمعه این هفته در تمامی شهرهای استان برگزار می شود.

وی افزود : البته در برخی از شهرهای دارای وضعیت نارنجی به لحاظ کرونا اگر مشکلی وجود داشته باشد در کمیته شهرستانی "امام جمعه، فرماندار و مرکز بهداشت" تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان خاطر نشان کرد: نماز جمعه در رشت نیز فردا به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار می شود.

در ۳۵ شهر گیلان نماز جمعه برگزار می شود. در آذر "ماه گذشته" نماز جمعه طی دو هفته به دلیل وضعیت قرمز گیلان در هیچ کدام از شهرهای استان برگزار نشد اما بعد از آن تا هفته پیش در برخی از شهرهای استان اقامه شد.

از ۱۶ شهرستان گیلان، ۱۰ شهرستان در وضعیت نارنجی و بقیه در شرایط زرد قرار دارند.  ۵۲۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

برچسب‌ها رشت ستاد اقامه نماز کشور گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ستاد اقامه نماز کشور گیلان رشت ستاد اقامه نماز کشور گیلان اخبار کنکور نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید