Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی کارگر معاون فرهنگی و سیما تیرانداز معاون امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور در بیمارستان گلستان و فارابی از پرستاران این مراکز درمانی بیماران کرونایی به مناسبت هفته پرستار تقدیر و تشکر کردند.

حجت السلام مهدی کارگر در حاشیه این مراسم اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا که بسیاری از مردم از این بیماری وحشت داشتند پرستاران و کادر درمان به صورت جهادی وارد میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اطلاعات تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر از کادر درمان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این عزیزان و خانواده‌های آنان فشار زیادی را در این ۱۰ ماهه تحمل کرده‌اند و به گفته مقام معظم رهبری پرستاران فرشته رحمت بیماران هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این هفته برای تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمان چهار لوح سپاس به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، گلستان، شهدا و فارابی ارسال شد.

کارگر بیان کرد: همچنین از ۳۰ نفر از کادر درمان و پرستاران و ۱۰ نفر از جهادگران عرصه سلامت تقدیر به عمل آمد است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های انجام شده در هفته گرامی داشت روز پرستار خاطر نشان کرد: انتشار پوستر و کلیپ در فضای مجازی و رساندن پیام تشکر و دل نوشته‌های مردم برای پرستاران که به سامانه سپاس ارسال شده بود و توزیع بسته‌های معیشتی یلدای زینبی در مناطق محروم از دیگر اقدامات انجام شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش تعداد موارد بستری و مرگ و میر گفت: از مردم درخواست داریم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا شاهد شیوع موج جدیدی از این بیماری نباشیم.

کد خبر 5103777

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه روز پرستار کادر درمان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز روز پرستار شب یلدا کرمانشاه گرگان پرستار آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج قاسم سلیمانی بارش برف عکس استانها شیوع کرونا کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد

 نماینده ولی فقیه در آیین گرامیداشت تلاشگران و حامیان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  باتوجه به هم مرز بودن سیستان و بلوچستان با چندین کشور و نیاز مردم این کشور‌ها به خدمات درمانی، گردشگری سلامت باید توسعه یابد

 خداوند در سوره مائده می‌فرمایند هر کس، شخصی را زنده بدارد، پس گویا همه مردم را زنده داشته است، بر همین اساس باید همه افرادی که در عرصه سلامت فعالیت می‌کنند قدر و اهمیت شغل خود را بدانند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا