Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:13:24 GMT

۴۰ هزار ماسک در مهدی‌شهر تولید و توزیع‌شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۲۷۸۲

۴۰ هزار ماسک در مهدی‌شهر تولید و توزیع‌شد

به گزارش خبرنگار مهر، هدی ناظمی ظهر پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری با کارکنان بهزیستی ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته این سازمان در این شهرستان بابیان اینکه از ابتدای سال جاری ۴۰ هزار ماسک در مهدی‌شهر تولید و توزیع‌شده است، ابراز داشت: مرکز اقامتی بهبودی میان‌مدت آوای آرامش با همکاری انجمن توسعه و آبادانی شهرستان مهدی‌شهر این ماسک‌ها را تهیه و در اختیار عموم قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه به مناسبت یلدا ۳۰ بسته معیشت به بهبودیافتگان نیز داده‌شده است، افزود: هدف از این اقدام رفع بخش کوچکی از مشکلات اقشار آسیب‌دیده و به‌تبع آن کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس اداره بهزیستی مهدی‌شهر بابیان اینکه کمک‌های خیران می‌تواند در این راه بسیار مؤثر باشد، ابراز داشت: معتقدیم با بهره‌گیری از ظرفیت موجود در این شهرستان می‌توان در شرایطی که کرونا باعث آسیب به اقشار کم‌درآمد شده است قدمی برداشت.

ناظمی بابیان اینکه مراکز بازپروری و کمپ‌های ترک اعتیاد برای بازگرداندن سلامت افراد آسیب‌دیده راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا، مرکز اقامتی بهبودی میان‌مدت آوای آرامش شهرستان مهدی‌شهر تلاش کرد تا بتواند با تهیه بسته‌های بهداشتی و معیشت و غیره اقدامات مؤثری را در پیشگیری از کرونا داشته باشد.

وی بابیان اینکه ۱۵ بسته حمایتی میز با کمک مشارکت‌های مردمی بین توان‌خواهان به مناسبت یلدا توزیع‌شده است، افزود: همراهی مؤسسات و مراکز غیردولتی تحت نظارت در این امر شایان تقدیر است که امیدواریم در ادامه این روند سایر خیران نیز به این همکاری‌ها ملحق شوند.

کد خبر 5103825

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی استان سمنان مهدیشهر تولید ماسک ویروس کرونا شیراز روز پرستار شب یلدا کرمانشاه گرگان پرستار آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج قاسم سلیمانی بارش برف عکس استانها شیوع کرونا مهدی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است