Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از قتل پسر جوانی توسط نوجوانی ۱۶ ساله خبر داد و گفت: این قتل پس از یک مشاجره در مراسم تولد، روی داده بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوقه‌ای با اعلام خبر قتل جوانی 23 ساله در شرق تهران، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته وقوع یک فقره قتل به مأموران کلانتری 126 تهرانپارس اعلام شد که در پی آن مأموران با حضور در محل اقدام به بررسی صحنه جرم و پیگیری‌های بعدی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پیش پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مقتول جوانی 23 ساله بود که در پی وارد شدن ضربه چاقو به شکم دچار خونریزی شدید شده و جان خود را از دست داده بود، گفت: مأموران با هماهنگی بازپرس کشیک قتل تحقیقات خود را آغاز کرده و در جریان آن متوجه شدند که این نزاع پس از یک مراسم تولد در همان محدوده رخ داده است.

وی ادامه داد: مأموران با کسب اطلاعات بیشتر در عرض کمتر از یک ساعت مخفیگاه متهم به قتل را که جوانی حدودا 16 ساله بود، پیدا کرده و او را دستگیر کردند، این فرد نیز تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی درباره نحوه وقوع این قتل نیز بیان کرد: طبق اعتراف متهم و شهود، برادر قاتل و مقتول در یک مراسم تولد در محدوده تهرانپارس حضور داشتند اما در میانه مراسم با هم درگیر شده‌ بودند که این درگیری با وساطت دیگر افراد به پایان رسیده بود.

موقوفه‌ای عنوان کرد: در پایان مراسم، این دو نفر برای هم خط نشان کشیده و یکی از طرفین دعوا در تماس با برادر کوچکترش از او خواسته که به محل قرار برای دعوا بیاید که برادر کوچکتر نیز با یک کارد بزرگ خود را به محل رسانده بود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: دقایقی بعد از ورود برادر 16 ساله به محل، ناگهان وی کارد آشپزخانه را به شکم مقتول وارد کرده و متواری شده بود اما پس از ورود پلیس به موضوع این فرد شناسایی و دستگیر شد.

به گفته وی، پرونده این فرد برای بررسی به دادسرای ویژه جرائم اطفال ارجاع داده شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

ماجرای قتل عام هولناک 5 عضو یک خانواده در تویسرکان/ راز این قتل فجیع چگونه افشا شد؟تهران|مخفی شدن قاتل در کانال کولر پس از قتل کارگر ساختمان با پتک+ تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پیشگیری پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس پلیس پیشگیری پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد: پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر ( شهید الداغی) در کاشمر تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به 2 راکب موتورسیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

دفاع جوان کاشمری از 3 دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش

به گزارش تسنیم، ساعت 19:20 روز جمعه مورخ 7 اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت 110 تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد