Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری پولیتیکو گزارش داد، برخی از مشاوران ارشد رئیس جمهوری آمریکا در نظر دارند تا با راه‌اندازی یک سازمان غیرانتفاعی، سیاست‌های او را بعد از خروج از کاخ سفید در ماه آتی تبلیغ کنند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش این نشریه، بروک رولینز، مشاور سیاست داخلی کاخ سفید و لری کادلو، مدیر شورای اقتصاد ملی در حال پیشبرد این طرح هستند و کادلو سه‌شنبه در مصاحبه‌ای به پولیتیکو گفت که رئیس جمهوری آمریکا درباره آن "بسیار مشتاق" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو مقام گفته‌اند که انتظار دارند بعد از آغاز به کار این سازمان، رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی کنونی و ریک پری، وزیر انرژی سابق در آن ایفای نقش کنند.

پولیتیکو گزارش داد که این سازمان غیر انتفاعی احتمالا یک مرکز برای مشاوران سیاسی ارشد و مقام‌های کابینه می‌شود و جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد کاخ سفید هم در گفت‌وگوهای این گروه مشارکت خواهد کرد.

بروک رولینز، مشاور سیاست داخلی کاخ سفید می‌گوید که این سازمان به تبلیغ "میراث و دستاوردهای این رئیس جمهور" خواهد پرداخت و اطمینان حاصل می‌کند که "آن ایده‌ها ادامه خواهد یافت و از آنها دفاع می‌شود." او گفت: ما واقعا درباره آن هیجان داریم و فکر می‌کنیم یک نیروی تخریبی مهیبی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جهانگیر جوانمرد روز پنجشنبه در جلسه ساماندهی مشاورین املاک و خودرو اردبیل که با حضور معاون دادستان مرکز استان، مدیرکل تعزیرات حکومتی و روسای اتحادیه‌های مشاورین املاک و خودرو برگزار شد، با تبیین آسیب‌ها، اختلافات و دعاوی در این حوزه اظهار کرد: به منظور جلوگیری از این اختلافات و دعاوی و پیشگیری از هر گونه جرایم، مسئولان و روسای اتحادیه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های قانونی باید اقدامات قاطع قانونی، بازدارنده و متناسب انجام دهند.
وی با بیان اینکه تمام صنوف از جمله مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند، تصریح کرد: با هدف مقابله و پیشگیری از تخلفات در این حوزه گشت‌های تلفیقی متشکل از دستگاه‌های مرتبط برای رصد میدانی تشکیل شده و بر اساس گزارش‌های آنها با هرگونه واحد صنفی که فاقد مجوز قانونی فعالیت باشند، مطابق با قانون برخورد شده و نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف موضوع را به مرجع قضایی و انتظامی گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد