Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:19:35 GMT

مسکن محرومان باید به دست نیازمندان واقعی برسد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۲۹۱۴

مسکن محرومان باید به دست نیازمندان واقعی برسد

به گزارش مهر، سردار محسن کریمی ظهر پنجشنبه در نشست شورای مسکن استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن و یا هر طرح دیگر برای خانه‌دار شدن اقشار نیازمند و کم‌درآمد جامعه حرکتی ارزنده و قابل تقدیر است. البته باید کارها در این خصوص با روحیه جهادی پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای کمک به محرومان همه بخش‌ها وظیفه دارند و نباید انتظار از بخش خاصی داشت، افزود: بهبود شرایط معیشتی و زندگی مردم تکلیف مسئولان است و در این راستا همه توان‌ها باید به کار گرفته شود و از هیچ کوشش دریغ نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته نباید فراموش کرد مسکن محرومان باید به دست نیازمندان واقعی برسد و در این خصوص روزنه هر سوءاستفاده بسته شود تا حق به حق دار برسد.

فرمانده سپاه پاسداران استان مرکزی با بیان اینکه بسیاری از افراد ماه‌های طولانی در جبهه حضور داشتند و امروز سقفی بالای سر ندارند که این در نظام جمهوری اسلامی زیبنده نیست بیان کرد: زمینه برای شناسایی این گروه قهرمان جامعه به کار گرفته شده، و منابعی نیز برای تأمین مسکن آنها در قالب بسیج سازندگی تعریف شده است که امید می‌رود با توفیق همراه باشد.

کد خبر 5103859

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن کریمی سپاه روح الله استان مرکزی مسکن ویروس کرونا شیراز روز پرستار شب یلدا کرمانشاه گرگان پرستار آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج قاسم سلیمانی بارش برف عکس استانها شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • افزایش بهره‌وری با استفاده کشاورزان از فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند