Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  متن پیام تسلیت بهرام سرمست،استاندار قم به مناسبت درگذشت مادر شهیدان کارکوب زاده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

 خبر درگذشت بانو زهرا کارکوب مادر فداکارشهیدان گرانقدر خلیل، عبدالجلیل، منصور و جانباز محمد رضا کارکوب زاده موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مادر اسوه صبر و نماد استقامت زینبی، در راه پاسداری از دین و دفاع از انقلاب اسلامی، از عزیزترین سرمایه های خود گذشت تا قطره قطره خون پاک این شهیدان، حافظ امنیت و سربلندی ایران اسلامی باشد.

 اینجانب این ضایعه را به مردم شهید پرور استان قم، خانواده های معظم شهدا، خانواده معزز شهیدان کارکوب زاده و سایر بازماندگان وابسته به این بانوی فداکار تسلیت عرض نموده و امیدوارم که به فضل الهی، روح آن مرحومه در جوار فرزندان شهیدش ،مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردد.

مادرشهیدان عبدالجلیل ، منصور و خلیل کارکوب زاده دیشب در بیمارستان خاتم تهران به دلیل عارضه کلیوی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر این مادر شهید فردا جمعه در گلزار علی بن جعفر(ع) قم تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

خلیل کارکوب زاده در ۲۶ آبان ۱۳۵۹ در خرمشهر به شهادت رسید، هفت ماه بعد از شهادت خلیل، برادر بزرگترش عبدالجلیل به شهادت رسید و ۱۱ماه بعد منصور سومین شهید این خاندان ایثارگر شد. محمد رضا دیگر فرزند خانواده کارکوب زاده مدتی را در اسارت بعثی ها بود. وی از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس است.


 مادر شهیدان کارکوب زاده در سفر سال ۸۹ رهبر معظم انقلاب به قم، با ارسال نامه‌ای خواستار دیدار با رهبری شد و حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از رویت این نامه، سفر خود را یک شب دیگر تمدید کردند.

رهبر معظم انقلاب در دیدار با این خانواده شهید فرمودند: «این رو به شما بگم. من امشب بنا نبود قم بمونم. فقط به خاطر شما موندم. البته خونه دو شهید دیگه هم رفتیم. اما من به خاطر شما موندم. برای این که بتونم شما رو ببینم».

کتابی نیز با عنوان «خانم کارکوب» به قلم رضیه غُبیشی از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده که روایتگر زندگی مادر این سه شهید بزرگوار است. این کتاب در پنج فصل به زندگی مادر این شهید می‌پردازد و در بخشی از این کتاب نیز با عنوان «برگ آخر» نحوه دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با خانواده شهید بیان شده و در پایان کتاب عکس‌هایی از این خانواده شهید منتشر شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مادر شهید دفاع مقدس استاندار قم شهیدان کارکوب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان آمده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایی است که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیور مردان مرزبانی شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

اینجانب شهادت این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مقام معظم رهبری فرمانده و پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهید پرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

شب گذشته در حین پایش و مراقبت نوار مرزی مرزبانان هنگ مرزی بانه، با گروهک معاند درگیر شدند که سرباز وظیفه «فرزین بلیان» مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کرد و به شهادت رسید.

کد خبر 6094916

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • درگذشت مادر شهید اسحق مددی
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت