Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عاملان درگیری میدان عدل شهر یاسوج خبر داد و افزود : با اقدام سریع ماموران انتظامی در کمتر از چند ساعت ۹ نفر از عاملان درگیری دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سردار سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در بامداد امروز در میدان عدل شهر  یاسوج، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس این فرماندهی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات این درگیری خاطر نشان کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد صبح امروز ،در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در میدان عدل شهر یاسوج، بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر که تعدادی از منازعین با نیروهای انتظامی گلاویز، که احدی از مامورین ؛ به‌ منظور جلوگیری از گسترش نزاع با رعایت قانون بکارگیری سلاح ، اقدام به تیراندازی هوایی نمود که منجر به دستگیری چند نفر  از منازعین و فرار تعدادی از آنان   گردید .

سردار مصطفایی تصریح کرد : با اقدام به موقع ماموران انتظامی، سه نفر از منازعین در محل نزاع دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

رییس پلیس استان بیان داشت: متعاقب این قضیه، طی چند عملیات جداگانه پلیس موفق شد تعداد ۹ نفر از عاملین نزاع را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت نماید که در تحقیقات اولیه مشخص گردید؛ علت درگیری و نزاع؛ اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

سردار «مصطفایی» تصریح کرد :  کلیپی با عنوان وقوع قتل و نزاع مسلحانه در میدان عدل شهر یاسوج در حال انتشار و باز نشر بوده که در این کلیپ فردی بر روی زمین افتاده و عنوان شده تیر خورده و کشته شده است که این خبر به شدت تکذیب می گردد و در جریان این نزاع هیچ کسی زخمی و یا کشته نشده است . 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای دستگیری سایر متهمان با جدیت در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: پلیس، هرگز اجازه جولان به مجرمان و هنجارشکنان را نخواهد داد و با افرادی که بخواهند به هر دلیل باعث ایجاد رعب و وحشت و اختلال نظم اجتماعی شوند، به پشتوانه قانون، بشدت برخورد خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عاملان درگیری استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد