Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس "سیدحسن ابراهیمی" مدیرامورمنابع آب شهرستان ابهر با اعلام این خبر گفت: در طرح تعادل بخشی به منابع آب‌های زیرزمینی، پرکردن چاه‌های غیرمجاز را در دستورکار داریم که در این خصوص چون بحث منابع عمومی در میان است از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ امور منابع آب ابهر در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال و به منظور کنترل میزان برداشت منابع آب زیرزمینی، کنترل اضافه برداشتها و امکان برنامه ریزی آب دشت ابهر، پس از  صدور اجرائیه از اجرای احکام کیفری شهرستان ابهر با همکاری نیروی انتظامی این شهرستان انسداد 3 حلقه چاه غیر مجاز را در دستور کار قرار داد و نهایتاً چاههای مذکور با استفاده از آهک و سیمان پر و مسلوب المنفعه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، مهندس "سیدحسن ابراهیمی" مدیرامورمنابع آب شهرستان ابهر با اعلام این خبر گفت: در طرح تعادل بخشی به منابع آب‌های زیرزمینی، پرکردن چاه‌های غیرمجاز را در دستورکار داریم که در این خصوص چون بحث منابع عمومی در میان است از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان ابهر امور منابع آب شهرستان ابهر منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • خطرناک‌ ترین استان در بحران فرونشست
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • برگزاری اولین جلسه سازگاری با کم آبی در سال 1403
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند