Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید رنجبر، سرمربی تیم فوتبال سنگ آهن مرکزی ایران بافق گفت: با اعطای مجوز‌های لازم از سوی ستاد ملی کرونا، مسابقات ورزشی از جمله فوتبال در ایران در سطوح پایین‌تر فعالیت خود را آغاز کرده است.

او افزود: امسال مسابقات لیگ دسته کشور در پنج گروه ۱۳ تیمی برگزار می‌شود که تیم سنگ آهن بافق در گروه پنج این مسابقات حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سنگ آهن مرکزی ایران بافق تصریح کرد: براساس زمان‌بندی انجام شده، مسابقات از ۱۴ دی‌ماه آغاز شود که دو تیم از هر گروه به صورت مستقیم جواز حضور در مرحله دوم مسابقات را به دست خواهد آورد و برترین تیم‌های سوم (دو سهمیه) نیز می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند.

رنجبر بیان داشت: تیم سنگ آهن بافق با تیم‌های ون پارس نقش جهان، رضوانی اصفهان، صنعت فولاد کوهستان، استوک مرودشت فارس، عقاب شیراز، شهیدباقری گویم فارس، هرنگ جوان بستک هرمزگان، فولاد هرمزگان، خلیج فارس میناب، شاهین زاهدان، مشیز کرمان و استقلال کیش هم گروه است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان سنگ آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا در امارات و در اسلحه اپه مردان، امروز شنبه محمد اسماعیلی در گروه دوم مقدماتی به مصاف حریفان خود رفت.

او در مرحله گروهی و در جدول B در رقابت با حریفان خود صاحب ۳ برد شد و نتیجه دو دیدار را واگذار کرد اما موفق به صعود به جدول ۱۶ نفره شد. اسماعیلی در این مرحله به مصاف «عبدالعزیز الشاطی» از کویت رفت و با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ صاحب برتری شد.

او در این مرحله با «رانگ لی» از چین تایپه رقابت کرد و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۲ او شد.

اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا به مصاف «هانگ وی هو» از هنگ کنگ رفت. اسماعیلی در رقابت نزدیک با این شمشیرباز و تنها با یک اختلاف امتیاز و نتیجه ۱۵ به ۱۴ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در رده بندی نهایی 24 شمشیرباز شرکت کننده در مسابقات اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیرباز انتخابی زون آسیا، اسماعیلی در رده سوم مشترک قرار گرفت. 

کد خبر 6089892

دیگر خبرها

  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای