Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته، 54 بیمار جدید کرونا در استان بستری‌ شده‌اند. هم‌اکنون 298 بیمار کرونا در استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهدی شفیعی، عصر پنجشنبه چهارم دی‌ماه با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته، 54 بیمار جدید کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، اظهار داشت: «43 نفر از آن‌ها از حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان (شامل راور، رابر، بافت، بردسیر، کوهبنان، کرمان، شهربابک، زرند، ارزوئیه)، چهار نفر از بیماران جدید بستری از حوزه‌ی دانشکده سیرجان و چهار نفر از حوزه‌ی تحت پوشش دانشگاه جیرفت هستند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دو نفر از بستری‌شدگان از حوزه‌ دانشگاه بم هستند و یک نفر از حوزه دانشگاه رفسنجان است، افزود: در حال حاضر، 298 بیمار کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

شفیعی ادامه داد: 195 نفر از بیماران بستری در حوزه‌ی علوم‌پزشکی کرمان، 37 نفر از حوزه دانشکده علوم‌پزشکی سیرجان، 28 نفر حوزه‌ی جنوب، 14 نفر حوزه‌ی علوم‌پزشکی رفسنجان و 24 نفر در حوزه دانشگاه بم بستری هستند و خدمات بیمارستانی به آن‌ها ارائه می‌شود.

او اضافه کرد: از ابتدای اپیدمی تاکنون 15 هزار و 292 نفر در استان، به‌دلیل ابتلا به کرونا بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان اظهار کرد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته، 9 بیمار کرونا نیز جان خود را از دست دادند که شش نفرشان، از مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان و دو نفرشان از حوزه دانشگاه رفسنجان هستند و یک نفر از حوزه‌ی دانشگاه جیرفت است.

شفیعی، در پایان گفت: از ابتدای اپیدمی کرونا در استان تاکنون، 2290 نفر به دلیل ابتلا به کووید ـ 19 جان خود را از دست داده‌اند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی شفیعی کرونا در ایران کرونا در کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آمار کرونایی استان کرمان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کرمان کرونا در استان کرمان علوم پزشکی کرمان دانشگاه علوم استان بستری نفر از حوزه ی دانشگاه حوزه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟