Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز شهباز بیگی رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سرپل ذهاب به مناسبت سالروز تشکیل ثبت احوال، به تشریح گزارش عملکرد ثبت احوال در شهرستان پرداخت و گفت: آمار ولادت ها از فوتی ها بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  گودرز شهباز بیگی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن گرامیداشت سالروز ثبت احوال به تشریح گزارش عملکرد این اداره در شهرستان پرداخت و گفت: ۱۴۳ مورد طلاق، ۷۱۶ مورد ازدواج، ۳۸۳ مورد فوت، یک هزار و ۱۰۴ مورد ولادت، تا پایان آذرماه سال جاری در شهرستان سرپل ذهاب به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سرپل ذهاب افزود: تا پایان آذر ماه ۲ هزار و ۴۲۰ شناسنامه برای بالای ۱۵ سال در شهرستان صادر شده است.

وی افزود: شصت و نه هزار و ۳۷۹ درخواست برای کارت ملی تا پایان آذرماه سال جاری ثبت شده که ۶هزار و ۴۳۳ کارت تا پایان آذرماه صادر و ۶۱ هزار و ۷۲۷ کارت ملی تحویل متقاضیان داده شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ثبت احوال تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند.   به گزارش میزان، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.   عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.   وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.   رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.   وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته بیشترین تصادفات فوتی عابران در تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد