Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیایی گفت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس استانی با شب یلدا به همت خیرین و معتمدین ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آق قلا توزیع شده است.

سرهنگ «علی ضیایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس استانی برنامه های مختلفی با همکاری دستگاه های اجرایی، ائمه جمعه، خانواده های معظم شهدا و بسیجیان در شهرستان آق قلا در حال اجرا است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    فرمانده سپاه آق قلا ادامه داد: رسالت سپاه، بسیج و نیروهای مسلح به عنوان خادم مردم بر این است هر جایی که نیاز باشد به کمک مردم بشتابند و نگرانی را از دل ملت شریف برطرف کنند.     وی نذر کتاب را یکی از برنامه های هفته دفاع مقدس استانی در آق قلا برشمرد و افزود: در راستای این طرح اهدای ۱۲۰ جلد کتاب با موضوعات دفاع مقدس به پنج کتابخانه عمومی در سطح شهرستان آق قلا انجام می شود.     ضیایی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس استانی به شکل مجازی در حال برگزاری است.     فرمانده سپاه آق قلا از برگزاری نمایشگاه مجازی مالک اشتر ولایت و دفاع مقدس در آق قلا خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شامل هفت غرفه است و مخاطبان به صورت روزانه شاهد یک روند نمایشگاهی به صورت مجازی هستند.     وی اضافه کرد: موضوعات مختلف اعم از مکتب و خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی، ایثارگری های شهدا در دوران دفاع مقدس در نمایشگاه مجازی مالک اشتر ولایت و دفاع مقدس در دستور کار قرار می گیرد.     ضیایی بیان کرد: همچنین در این هفته اجرای گروه سرود دو زبانه فارسی و ترکمنی با موضوع دفاع مقدس در یکی از برنامه های شبکه استانی گلستان پخش خواهد شد.     فرمانده سپاه آق قلا از تهیه و توزیع بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه در شهرستان آق قلا خبر داد و ابراز داشت: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس استانی با شب یلدا با همت خیرین و معتمدین ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آق قلا توزیع شده است.     وی از راه اندازی ایستگاه امر به معروف و نهی از منکر در آق قلا خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ایستگاه توصیه های بهداشتی و حفظ فاصله بهداشتی برای پیشگیری از کرونا با همکاری بهداشت و درمان به دو زبان فارسی و ترکمنی از طریق سیستم صوتی سیار به مردم ارائه می شود.     ضیایی بیان کرد: اهدای ماسک رایگان از طریق حوزه مقاومت بسیج و هلال احمر، اهدای آلبوم شهدا به چهار خانواده شهید دفاع مقدس، برگزاری برنامه مهمانی لاله ها و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از جمله دیگر برنامه های ما در هفته دفاع مقدس استانی در آق قلا است.    

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس استانی توزیع بسته های معیشتی بسته های معیشتی فرمانده سپاه آق قلا هفته دفاع مقدس استانی دفاع مقدس آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم محرابی پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه تقدیر از سومین جشنواره ملی «افتخار من» خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس ویژه فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان، افزود: ۱۵۲ اثر به دبیرخانه استانی سومین جشنواره ملی «افتخار من» در مازندران ارسال شد، بیان کرد: در آئین اختتامیه این جشنواره در مازندران برگزار شد از ۲۰ برگزیده تقدیر به عمل آمد.

محرابی با بیان اینکه در بخش دل نوشته ۴۵ اثر، صوت ۲۱ اثر، عکس سه اثر، فیلم ۷۷ اثر، خاطره یک اثر، یادداشت ۵ اثر به دبیرخانه استانی واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ارسال شد، اذعان داشت: سومین جشنواره ملی «افتخار من» در بخش‌های فیلم کوتاه، فایل صوتی، عکس، خاطره، دل نوشته و… با موضوع دفاع مقدس، محور مقاومت، فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس برای فرزندان و نوادگان برگزار شد.

محمدرضا میار عباسی نوه منصور میار عباسی نفر اول بخش فیلم کوتاه و یکی از چهار برگزیده این جشنواره نیز ضمن ابراز خرسندی از انتخاب اثر نوه‌اش در این جشنواره گفت: پدر محمدرضا» فراخوان جشنواره را از طریق فضای مجازی دریافت کرد و توانست با هنر خود فیلم کوتاهی با موضوع جشنواره تهیه و به دبیرخانه ارسال کند.

این نویسنده با بیان اینکه فیلم حاوی گفت و گوی دو طرفه بین من و نوه‌ام محمدرضا است، افزود: در شیوه خاطره گویی همه تلاشم این بود که بتوانم مفاهیم و آموزه‌های دفاع مقدس و رشادت فرزندان این ملت، ولایتمداری و مجاهدت‌شان را به او منتقل کنم.

منصور میار عباسی از رزمندگان دفاع مقدس اهل شهرستان چالوس صاحب دو اثر به نام‌های «عارفان امین» و «گل‌های بهشت» است که در حاشیه این مراسم ابن دو اثر را به کتابخانه تخصصی دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اهدا کرد.

کد خبر 6091951

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • زنگ «سپاس» در استان سمنان نواخته شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد