Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@16:16:46 GMT

هایجک الریان؛ بشار رسن همبازی شجاع می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۴۰۲۶

هایجک الریان؛ بشار رسن همبازی شجاع می‌شود

رویداد۲۴ بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که مدتی بود در صدد جدایی از این تیم قرار داشت در نهایت پس از پایان بازی مقابل اولسان هیوندای و پایان پرونده این تیم در رقابت‌های آسیایی اعلام کرد از این تیم جدا شده و قصد بازگشت به ایران را ندارد.

رسن درحالی دیروز اعلام کرد که هنوز با تیم قطر اس سی به توافق نهایی نرسیده است که امروز علی نوری خبرنگار عراقی خبر داد بشار رسن هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی این کشور اکنون در دوحه حضور دارد و پیشنهاد‌های جدیدی از باشگاه الریان و الوکره دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چنانچه رسن به الریان بپیوندد بعد از شجاع خلیل زاده بشار رسن دومین شکار الریان از پرسپولیس است. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بشار رسن پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد که طی آن راههای تقویت همکاری دوجانبه میان سوریه و عراق را بررسی کردند.

 

اسد تاکید کرد ایستادگی و توانمندی ارتشهای سوریه و عراق پایه و عامل اساسی در تحقق پیروزی ها علیه تروریستها و حامیانشان بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این دیدار راههای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مبارزه با تروریسم و هماهنگی فعال در خصوص کنترل مرزها و پیگرد گروههای افراطی و بقایای آنها که همچنان برای هدف قرار دادن امنیت سوریه و عراق تلاش می کنند، بررسی شد.

اسد گفت تروریسم، کشتار و خونریزی را در هر نقطه از جهان در پیش گرفته است، حامیان تروریسم در عراق و سوریه همان حامیان تروریسم در اماکن دیگر هستند، هر چند اسم و عنوان آن گروههای تروریستی متعدد باشد.

دیگر خبرها

  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • رسوایی کایل واکر را به عربستان می‌کشاند! محرز همبازی سابق را به لیگ ثروتمندان دعوت کرد
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)