Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی تا اوایل وقت فردا بر روی خلیج فارس و در سطح استان است.

وی اضافه کرد: طی این مدت در برخی ساعات با افزایش ابر، وقوع بارش پراکنده باران گاهی رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: روزهای جمعه و شنبه به سبب وزش بادهای شدید شمال غربی، خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی افزود: انتظار می‌رود طی روزهای جمعه تا روز یکشنبه دمای هوا در سطح استان به طور میانگین پنج تا ۱۰ درجه کاهش یابد.

مساعدی بیان کرد: آسمان استان طی ساعات آینده نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ و از فردا کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و از امشب به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۴۲ گاهی ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج نیز بین ۶۰ تا ۱۲۰ و در برخی ساعات تا ۱۵۰ سانتیمتر و از امشب به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5103924

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس بوشهر سامانه بارشی خلیج فارس ویروس کرونا شیراز روز پرستار شب یلدا کرمانشاه پرستار گرگان آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج قاسم سلیمانی بارش برف عکس استانها شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ پور اظهار داشت: برای امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و تگرگ پیش بینی شده است.

وی افزود: آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها و لغزندگی سطح جاده‌ها از پیامد‌های این سامانه بارشی می‌باشد.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

چراغ پور اضافه کرد: بیشترین فعالیت این سامانه بارشی برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه تهران است
  • احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر/ سواحل متلاطم است
  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • فعالیت سامانه بارشی با وزش تندبادهای موقتی
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود