Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان، اظهار داشت: توسعه شهرک صنعتی محمودآباد یکی از موضوعات اصلی این جلسه است و این موضوع پیش از این نیز در شورای بررسی و منع توسعه شهرک در آن اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: ولی با مطرح شدن تعدادی پرونده در دیوان عدالت اداری موضوع دوباره بررسی و در جلسه امروز نیز باز به همان نتیجه قبلی منتهی شد که هر گونه توسعه شهرک و هر گونه احداث واحد صنعتی در شعاع ۵۰ کیلومتری کلانشهر اصفهان به موجب قانون ممنوع است که دلیل این امر هم پیشگیری از تشدید آلودگی شهر اصفهان و به خطر افتادن بهداشت و سلامت عمومی است.

وی در خصوص واحدهای احداثی اطراف شهرک محمودآباد نیز خاطرنشان ساخت: از سوی شورای برنامه‌ریزی استان طرحی تهیه شده که در آن پیش‌بینی شده این واحدها با مستحدثاتی که داردپس از بررسی و اعلام نظر سازمان های ذیربط، بدون الحاق به شهرک ساماندهی شود.

حبیبی تصریح کرد: به مردم عزیز این اطمینان خاطر را می‌دهیم که شورای حفظ حقوق بیت‌المال با هر گونه توسعه شهرک محمودآباد و دیگر شهرک‌های شعاع ۵۰ کیلومتری اصفهان و اقدامات غیرقانونی از این دست که وضعیت آلودگی اصفهان را تشدید کرده و سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازد، مخالفت خواهد کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در خصوص موضوع آلودگی و ورود دستگاه قضایی استان با این موضوع نیز اظهار داشت: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هفته گذشته به دستگاه‌های ذیربط در این موضوع هشدار داد که اگر فعل یا ترک فعل مدیران این دستگاه‌ها در این امر ثابت شود، پیگیری قضایی خواهد شد، به محیط زیست نیز تأکید شده که گشت‌های مستمر داشته باشد تا اگر واحد صنعتی رعایت مسایل زیست محیطی را نمی‌کند، گزارش شود تا با آن برخورد قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان سلامت ممنوعیت آلودگی توسعه شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان گفت، تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیا واحدهای راکد و توسعه واحدهای تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی برازجان نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

کد خبر 6095371

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • اتمام صددرصدی حدنگاری اراضی شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • فیلیمو هم سریال «حشاشین» را به ساترا حذف کرد