Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: دغدغه اصلی این مجموعه راه‌اندازی اتاق فکری برای همفکری و استفاده از ظرفیت همگان برای تحقق اهداف رسانه‌ای و مطبوعاتی و ساماندهی آن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعضای بسیج رسانه اردبیل اظهار داشت: دغدغه‌ها و مشکلات مطبوعاتی‌ها کاملاً ملموس و مشخص و واحد است و اگر حرف از رسانه‌ای‌ها به میان می‌آید منظور افرادی است که در این عرصه صاحب امضا هستند و با مجوز رسمی و فعالیت مشخص و شفاف به عنوان فعال رسانه‌ای شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه‌ای‌هایی که رسمی هستند در واقع افرادی هستند که متعهد به امضای خود هستند و پاکی و صداقت را برای خود اولویت قرار داده‌اند و کسانی که باعث لکه‌دار شدن این عرصه شده‌اند همان تعداد کمی هستند که ادعاهای کاذب دارند و با سیاست‌های تخریب‌گرانه به دنبال ایجاد تشنج و پیگیری منافع شخصی مغایر با منافع و عرف جامعه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: دغدغه اصلی مجموعه رسانه‌های متعهد راه‌اندازی اتاق فکری برای همفکری و استفاده از ظرفیت همگان برای تحقق اهداف رسانه‌ای و مطبوعاتی و ساماندهی آن است و با مستمر کردن برگزاری جلسات بدون شک خروجی‌های مطلوب را به دست خواهیم آورد که باید مورد توجه واقع شود و نیاز است تا پیگیری‌های لازم در این زمینه محقق شود.

رسانه‌های غربی: اتحادیه اروپا و انگلیس در آستانه توافق برگزیت قرار دارند رسانه آمریکایی: اسرائیل چندین پیام را در خصوص ایران به بایدن منتقل کرده است ادعای رسانه اسپانیایی در مورد وعده مالکان سیتی به گواردیولا درباره مسی

بحرالعلومی بیان کرد: همکاری و همفکری برای دستیابی به تمامی خواسته‌ها و اهداف، اولویت اساسی ماست و با توجه به این که نقش رسانه در جنگ نرم و جهت‌دهی افکار به خواسته‌ها و اهداف مد نظر بسیار حائز اهمیت است، باید بحث مطالبه‌گری مورد توجه واقع شود، زیرا با تکیه بر این ویژگی‌ است که پویایی جامعه برای نیل به اهداف عالیه تحقق می‌یابد. 

وی اظهار کرد: حل مسائل و مشکلات مطبوعاتی‌ها و صاحبان نشریات یک اولویت اساسی است و در این زمینه تمامی خواسته‌ها و مطالبات تک به تک بررسی و پیگیری خواهد شد تا هر چه سریع‌تر راه‌حل‌های اساسی در این زمینه ارائه شده و بای رفع مشکلات تلاش‌های لازم صورت پذیرد.

انتهای‌پیام/131/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند