Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران که با چندین  اثر  از جمله مجلات عصر مس، مس آباد و سایت خبری مس پرس در این جشنواره شرکت کرده بود  در بخش‌های انتشارات کرونایی و صفحه‌آرایی موفق به کسب عنوان نخست و در بخش نشریات داخلی و تبلیغات موفق به کسب رتبه سوم شد.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی چهارشنبه سوم دی ماه در محل سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های برتر کشور و اساتید و فعالان این حوزه در 10بخش برگزار شد و با دریافت 1786 اثر و تقدیر از برترین ها به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پربیننده ترین فولاد از رکود گریخت افزایش قیمت طلا و نقره با هدایت بازارهای خارجی/ سایه تردید ویروس جهش یافته بر سرمایه‌گذاری‌ها بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور با نماد کزغال در فرابورس درج شد صدور بخشنامه بانک مرکزی براساس مصوبه وزارت صمت بود با تولید ریل زبانه توسط ذوب آهن اصفهان اثر تحریم بر این محصول خنثی شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روابط عمومی انتشارات ویروس کرونا ملی صنایع مس ایران مس ایران روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد

ایسنا/فارس طبق اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مجموعه جهانی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعطیل است.

در اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس آمده است: به دلیل بارش‌های اخیر و اهداف حفاظتی، مجموعه تاریخی نقش رستم روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳تعطیل خواهد بود.

این تصمیم با هدف حفظ سلامتی و امنیت بازدیدکنندگان و نیز حفاظت از آثار گرانبها و باارزش موجود در این مجموعه اتخاذ شده است.

بنا بر این گزارش، تمامی اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد