Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ چند محموله بزرگ انواع کالای قاچاق همچون البسه و لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در استان کردستان کشف شد. - اخبار استانها -

فرماندهان انتظامی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران تسنیم از کشفیات کالای قاچاق و بازداشت سارقان سابقه‌دار در کردستان خبر دادند.

سرهنگ رسول برزویی، جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از بازداشت سارق سیم‌های برق و اعتراف وی به 17 فقره سرقت در دهگلان خبر داد و اظهار داشت: در پی افزایش سرقت سیم‌های برق در نقاط حاشیه شهر دهگلان، مراتب شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی متهم شدند، افزود: ماموران آگاهی شهرستان پس از چندین روز تعقیب و مراقبت سارق حرفه‌ای را بازداشت کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات تخصصی پلیس، متهم به 17 فقره سرقت اعتراف و سپس همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق در دیواندره 

سرهنگ عباس عبدی، فرمانده انتظامی دیواندره در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: در پی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران بخش انتظامی"کرفتو" شهرستان دیواندره به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی، مأموران در بازرسی از خودروی حامل قاچاق انواع لوازم کوهنوردی از قبیل 60 عدد عصا، 72 عدد گاز پرکن پیک‌نیک، 200 عدد لیوان، 118 جفت دستکش ورزشی، 360 قبضه چاقوی جیبی و 715 ثوب البسه زیر زنانه و 2400 جفت انواع جوراب قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تعداد کالای قاچاق را بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص خودروی حامل بار قاچاق به پارکینگ منتقل و بار قاچاق توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

محموله البسه و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در کردستان کشف شد

سرهنگ افشین شاه‌حسینی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از توقیف سواری حامل کالای قاچاق در سنندج خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس امنیت اقتصادی، حین گشت‌زنی در "محور حسین‌آباد به سنندج"، به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو متوقف و در بازرسی از آن 840 ثوب البسه و 2 هزار و 716 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این تعداد کالای قاچاق را بیش از 900 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

تقویت ناوگان خودرویی ناجا در استان کردستان خدمت‌رسانی را تسریع می‌کند + تصاویر انبار احتکار لاستیک در اردبیل کشف شد

کشف 22 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قروه

سرهنگ میثم گوهری‌آرانی، فرمانده انتظامی قروه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کشف 22 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال از شخصی با هویت معلوم در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف 6 تن چوب قاچاق در سنندج 

سرهنگ علیرضا مرادی، فرمانده انتظامی سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از کشف 6 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در حین گشت‌زنی به دو دستگاه خودروی کامیونت حامل چوب مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیونت‌ها، 6 تن چوب قاچاق کشف و راننده خودروها نیز فاقد هرگونه مدارک حمل چوب بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج با بیان اینکه رانندگان 2 کامیونت با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: از مردم انتظار می‌رود در صورت مشاهده موارد این چنینی سریعاً با سامانه فوریت‌های پلیسی 110 تماس حاصل کرده تا با اقدام به موقع پلیس، برابر قانون با هرگونه تخریب جنگل و منابع طبیعی و قاچاق منابع جنگلی برخورد شود.

دستگیری سارق سابقه‌دار در سنندج 

سرهنگ عبدالله فاتحی، رئیس پلیس آگاهی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از دستگیری سارق سابقه‌دار در سنندج خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو سنندج، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و با هماهنگی مراجع قضائی متهم شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده سارق در رویارویی با دلایل و مدارک ارائه شده به 12 فقره سرقت اعتراف کرد و در همین راستا یک مالخر نیز دستگیر شد.

فاتحی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/486/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گفت وگو با خبرنگار تسنیم فرمانده انتظامی خبر داد و اظهار استان کردستان تشکیل پرونده تسنیم از کشف مراجع قضائی میلیون ریال کالای قاچاق رئیس پلیس فقره سرقت معرفی شد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف ۶ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ امید  صابر بعدازظهر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل محورهای مواصلاتی، به ۶ دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند که رانندگان به محض رویت مامورین اقدام به فرار می‌نمایند اما با ایجاد موانع فیزیکی پس از طی مسافتی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروهای متوقف شده انواع کالای قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی را کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از  ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد ۶ نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد