Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@05:04:52 GMT

ماکرون درمان شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۴۶۲۷

کاخ الیزه روز پنجشنبه اعلام کرد که رئیس جمهوری فرانسه عاری از علائم بیماری کووید ۱۹ است و دیگر نیازی به ماندن در قرنطینه نیست. ناطقان: یک هفته پس از آزمایش مثبت مکرون به ویروس کرونا، دفتر ریاست جمهوری فرانسه اعلام کرد که وی دیگر فاقد علائم کووید است.

کاخ الیزه افزود: رئیس جمهوری که در یک اقامتگاه رسمی در نزدیکی پاریس در قرنطینه بود و از آنجا از راه دور جلسات را اداره می کرد، دیگر نیازی به ماندن در قرنطینه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بیانیه کاخ الیزه آمده است که مکرون در این مرحله هیچ علائم ویروس کرونا ندارد و بنابراین قرنطینه رییس جمهوری می تواند پس از هفت روز پایان یابد.

به دنبال افزایش شمار مرگ و میر در فرانسه مقامات این کشور در روزهای پایان سال نگران آن هستند که برگزاری جشن های کریسمس بتواند باعث شیوع موج جدیدی از ویروس کرونا در کشور شود.

در پی شیوع ویروس کرونا در فرانسه تا کنون دو میلیون و ۵۰۵ هزار و ۸۷۵ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و ۶۱ هزار و ۹۷۸ نفر جان خود را از دست داده اند.

براساس داده های ارائه شده توسط مرکز ورد متر، فرانسه هم اکنون در جایگاه پنجم بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان قرار گرفته است. منبع: ایرنا برچسب ها: ماکرون ، درمان ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ماکرون درمان کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد

یونس احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته محصولات مختلفی از جمله انواع گوشت قرمز، گوشت مرغ، خوراک ماهی و دنبه گوسفندی در مجموع به وزن یک هزار و ۷۷۹ تن و ۱۵ هزار قطعه ماهی زینتی به کشور عراق تحت نظارت کارشناسان قرنطینه دامی مستقر در مرز بین اللملی شهید سلیمانی مهران به کشور عراق صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون مقدار ۷۲۵ تن تخم مرغ خوراکی و ۲هزار قطعه ماهی زینتی تحت نظارت واحد قرنطینه دامپزشکی به کشور عراق صادر گردیده است.

وی اظهار کرد: لازم به توضیح است صادرات هر گونه محصولات و فرآورده های دامی منوط به اخذ گواهی بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی از استان های مبدا است.

وی افزود: کارشناسان دامپزشکی مسئولیتی در قبال صادرات محموله های بدون مجوز بهداشتی ندارند.

کد خبر 6093356

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی