Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدمهدی قربانیان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در گیلان اظهار کرد: ۲۸ محفل انس با قرآن کریم برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در شهرستان‌های آستارا، آستانه‌اشرفیه، بندرانزلی و تالش، رشت و رودبار، رودسر، لنگرود و لاهیجان، شفت، صومعه‌سرا، ماسال و فومن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در آستارا ۱۲ دی محفل انس با قرآن کریم در آستان امامزادگان قاسم و ابراهیم (س) با قرائت امید چالاک برگزار می‌شود، گفت: در آستانه‌اشرفیه ۸ و ۱۳ دی محفل انس با قرآن کریم در آستان آقا سیدمحمّد آخوندمزار با قرائت احمدرضا محمددوست و استاد حاج ابراهیم فلاح تبسم چهره برگزار خواهد شد. 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه حسین رضوانی، ۱۲ دی در آستان بی‌بی حوریه بندرانزلی به قرائت آیات قرآن کریم می‌پردازد، افزود: آستان سید شرف‌الدین و بابا اسماعیل تالش ۱۲ دی‌ماه میزبان محمد آهنی  و محمدرضا نمازی برای برگزاری محفل انس با قرآن است. 

به گفته قربانیان، از چهارم تا هفتم دی‌ماه نیز آستان فاطمه اخری شاهد قرائت قاریان ساعد اصلانی، مجتبی خوش‌رفتار، محمدصادق نیازمند و استاد حاج محمد فلاح‌پور خواهد بود. 

وی با بیان اینکه محفل مشابهی ۱۲ دی‌ماه در بقعه سلیمان داراب رشت با حضور قاریان محلی برگزار می‌شود، گفت: اداره اوقاف و امور خیریه رودبار ۱۲ دی‌ماه در آستان آقا سید محمد حنفیه با حضورعبدالصمد محمدخانی محفل انس با قرآن تدارک دیده است. 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه شهرستان رودسر با هفت مراسم بیشترین تعداد برگزاری محفل با قرآن در این ایام را دارد، تصریح کرد: این محافل چهارم دی در مسجد حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام)، هفتم دی در گلزار شهدای املش، هشتم دی در آستان آقا سید ابوجعفر ابیض میانده، نهم دی در آستان امام زادگان ماچیان، ۱۱ دی در مسجد طالب‌زاده، ۱۲ دی در مسجد جامع گلدشت و ۱۳ دی در گلزار شهدای کلاچای برگزار می‌شود. 

قربانیان با بیان اینکه محمدعلی عنبری، عباس حسینی، هادی حسن‌زاده، بهرام حق‌پرست، گل محمدی، باقرپور و سید هادی هادوی قاریان این محافل هستند، افزود: محمدحسین لطفی نیا، ۱۱ دی در آستان سید محمد کیاکلایه به قرائت آیات کلام‌الله مجید خواهد پرداخت. 

به گفته وی، اداره اوقاف لاهیجان، ۱۲ دی‌ماه در آستان امامزادگان امیر صادق، سید حسین و میر شمس‌الدین (ع) با حضور استاد حاج محمود لطفی نیا، سید رحمان سیدپور و ابوالفضل زیبایی محفل انس با قرآن برگزار می‌کند. 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه امام‌زاده اسحاق شهرستان شفت، ۱۲ دی‌ماه با حضور تقی امیدی به برگزاری محفل انس با قرآن کریم خواهد پرداخت، افزود: شهرستان‌های صومعه‌سرا، ۱۲ دی‌ماه در آستان امام زادگان آقا سید ابراهیم گوراب زرمیخ و آقا سید ابراهیم قران محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌کنند. 

قربانیان با بیان اینکه اداره اوقاف فومن هم ۱۱ دی‌ماه در آستان امامزادگان آقا سید عبدالله کلرم و امام‌زاده میرزا با حضور سید ابراهیم خامسی و حسین زاده محفل انس با قرآن برگزار می‌کند، تصریح کرد: همه این محافل بعد از نماز مغرب و عشا و بدون مستمع برگزار می‌شود و محافل یادشده از طریق صفحات اینستاگرامی و مجازی امامزادگان مذکور پخش خواهد شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن کریم فضای مجازی گیلان اداره اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

کد خبر 848108 منبع: میزان برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها خبر مهم مسیحیت سوئد

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه