Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:14:28 GMT

یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای قم پلمب شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۴۸۷۳

یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای قم پلمب شد

به گزارش عصر پنج شنبه روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم ، صبح امروز با حضور نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی قم، اداره کل بازرسی و دادستانی قم یکی از شعب اصلی فروشگاه های زنجیره ای به دلیل گرانفروشی های مکرر توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم پلمب شد.

بر اساس این گزارش پلمب این فروشگاه با توجه به تذکرهای مکرر تعزیرات حکومتی و شکایت های مردمی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ دستگاه ماینر غیر مجاز در قم کشف شد

 مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: پیرو گزارش های مردمی مبنی بر استفاده غیرمجاز ماینرهای استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاهی واقع در حومه شهر قم، ماموران و عوامل نیروی انتظامی طی مراجعه و بازرسی از کارگاه مذکور، تعداد ۹ دستگاه ماینر دیجیتال به ارزش یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون و ۹۴۴ هزار و ۵۱۶ ریال را کشف، توقیف و مراتب جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

محمد ریاضی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلف های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته و متهم را علاوه بر ضبط ماینرهای مکشوفه قاچاق به نفع دولت به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی  همچنین تصریح کرد: بر اساس قانون کلیه دستگاههای استخراج ارز دیجیتال توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

چند خودرو حامل ۲۰۶ راس دام سبک زنده قاچاق کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم همچنین با اشاره به کشف و توقیف چند خوروی حامل ۲۰۶ راس دام سبک قاچاق در قم ارزش تقریبی آن را ۶ میلیارد ذکر کرد و گفت: کشف ۲۷ گرده چوب انواع درختان جنگلی قاچاق و یک محموله یک میلیارد ریالی قاچاق لوازم خانگی از یک دستگاه خودرو وانت آریسان در قم نیز از دیگر موارد مکشوفه قاچاق در قم بوده است.

ریاضی افزود: در اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران کاشف استان در محورهای مواصلاتی شهر قم همچنین تعداد چهار دستگاه لباسشویی به ارزش مبلغ هفت میلیارد ریال نیز به ظن قاچاق را کشف که پرونده تخلف جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان  ارسال شد.

وی بیان کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و پس از معرفی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

برچسب‌ها دادگستری قم فروشگاه رفاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری قم فروشگاه رفاه دادگستری قم فروشگاه رفاه اخبار کنکور اداره کل تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد

محمد جمالعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته با ۱۰۷۹ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی شهرستان محلات توسط اداره صمت این شهرستان، ۱۱۱ پرونده به ارزش حدود ۲۴۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده است.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰۰ واحد صنفی در محلات، گفت: سال گذشته با انجام ۱۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۱۶۶ پرونده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات شهرستان محلات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات افزود: سال گذشته ۶۰ گزارش توسط ستاد خبری اداره صمت محلات دریافت و ۸۶ گشت مشترک توسط ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی انجام شد که طی این گشت‌ها ۳۷۱ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

جمالعباسی گفت: همچنین پارسال از مجموع ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۲۷۷ پرونده با ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق کالا نیز ۱۱۰ مورد بازرسی مشترک و مستقل با محوریت دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط اداره صمت محلات انجام شد.

کد خبر 6088532

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل