Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پخش موفقیت آمیز قسمت اول سریال قورباغه و استقبال مخاطبین از این اثر نمایش خانگی، قسمت دوم قورباغه نیز آماده پخش شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کول دانلود، در ادامه این نوشتار همراه ما شوید تا به لینک دانلود قسمت دوم قورباغه با ۵ کیفیت گوناگون دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت Bluray ۴k و همچنین صدای ۶ کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

درباره قورباغه چه می دانیم؟

سریال قورباغه به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و همچنین تهیه کنندگی علی اسدزاده در سال های ۱۳۹۸ و ۹۹ و در قالب ۱۶ قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است. این سریال از چندین شبکه اینترنتی جهانی نیز پخش می شود. حتی صحبت هایی برای پخش در نت فلیکس نیز شده است.

بازیگران قورباغه چه کسانی هستند؟

سحر دولتشاهی، صابر ابر، نوید محمدزاده، هومن سیدی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، نوید پورفرج، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان و فرشته حسینی در سریال قورباغه نقش آفرینی کردند.

آشنایی با داستان قورباغه

در خلاصه داستان این سریال آمده است که من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضی اوقات فکر می کنم دارم خفه می شم. احساس می کنم همه جا بسته است و من نمی ‌تونم نفس بکشم.

ماجرای توقیف قورباغه چه بود؟

سریال قورباغه در آغاز قرار بود که در تاریخ ۳ آذر ماه پخش شود. در آن زمان این سریال از وزارت فرهنگ و ارشاد نیز مجوز پخش داشت ولی درست در آستانه پخش، توزیع آن کنسل شد.

دلیل آن هم محتوای حساس و بحث برانگیز که آن هم به خشونت بسیار بالا و صحنه های خشنی که در بطن داستان وجود داشت، برمی گشت. از همین رو و افزون بر این که جدیدا سریال ها باید از ساترا (سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر) هم مجوز بگیرند، بنابراین این سریال به وسیله این نهاد نیز بازبینی جهت اهدای مجوز شد.

برای همین بود که این نهاد سه هفته وقت خواست و روز ۲۴ آذر را روز پخش قورباغه تعیین کرد. ساترا پس از بازبینی، دستوری مبنی بر سانسور قورباغه نداد ولی در عوض عنوان کرد که این سریال با رده بندی سنی و تحت عنوان +۱۸ باید پخش بشود.

دلیل آن نیز همان صحنه های خشونت آمیز غلیظی است که در قسمت هایی از قورباغه دیده می شود. به هر حال قرار بود نخستین قسمت قورباغه در ۲۴ آذر ۹۹ منتشر شود ولی با دستور قضایی پخش این سریال متوقف شد.

این بار دلیل این ممنوعیت، مبهم بودن هزینه های ساخت و سرمایه گذاری ها بود. سپس با توقیفی کوتاه مدت و پس رفع ابهام ها از ۳ دی ماه ۹۹ پخش خود را آغاز کرد!

زمان پخش قورباغه چه روزهایی است؟

قسمت اول قورباغه (به دلایل ممنوعیت پخش که در سطرهای فوق ذکر شد، و نرسیدن به روز دوشنبه) این هفته، چهارشنبه پخش شد. ولی از هفته آینده قورباغه به صورت منظم دوشنبه ها پخش می شود.

در قسمت اول قورباغه چه اتفاقاتی رخ داد؟

سریال با تصاویر و صحنه های گنگ و مبهمی که مخاطب را سردرگم می کند آغاز شده و همچنین در ادامه نیز این روند به طور پیاپی دنبال می شود. چیزی که خصیصه مشترک و یکسان همگی آثار هومن سیدی (مانند: سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من، مغزهای کوچک زنگ زده و…) نیز است. در نخستین سکانس، با صحنه سه دوست در یک حمام عمومی مواجه می شویم.

در حین مصرف مواد این افراد بزهکار به ناگاه ماموری سر می رسد که بعد از دست به سر کردنش با صحنه ای رو به رو می شوند که دو نفر در حال فرار هستند و ماموری که کشته شده، با دیدن این صحنه پا به فرار می گذارند، محله پر از مامورهای نیروی انتظامی می شود. جریان این پلیس کشی و در واقع کشتن این فرد پلیس، آغاز و سررشته داستان قورباغه می شود.

همچنین در این صحنه یکی از افراد که ذکر وضعیتشان شد (با بازی صابر ابر) در حین فرار در مواجهه با صحنه قتل مامور، اسلحه وی را بر می دارد. دو دوست دیگر ولی متوجه می شوند و از او درخواست می کنند که با وجود اسلحه دست به سرقتی بزرگ بزنند. این سه به یک ویلای بزرگ (که مالک آن نوید محمدزاده می باشد) جهت سرقت حمله می کنند و می خواهند وی را به قتل برسانند ولی...

بهتر است که خودتان به تماشای سریال قورباغه بنشینید تا در جریان جزییات دیگر داستان قرار بگیرید. تماشای این سریال جذاب را به شما توصیه اکید داریم.

چگونگی دانلود قسمت دوم قورباغه

یکی از بهترین وبسایت های فعال در زمینه فیلم و سریال های ایرانی و خارجی، کول دانلود است که به جرات می توان آن را از به روزترین سایت ها دانست که همه اخبار و لینک های دانلود آثار جدید و قدیمی سینمای ایرانی و در کنار آن آثار خارجی (به صورت مجاز و بازبینی شده) را پوشش می دهد.

توصیه ما این است که جهت دانلود و تماشای قسمت دوم سریال قورباغه به این سایت خوب مراجعه کنید. افزون بر این، شما می توانید از لینک مقابل نیز به صفحه دانلود سریال قورباغه (همه قسمت ها) نیز دسترسی داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانلود سريال قورباغه سایت کول دانلود سریال قورباغه قورباغه چه قسمت دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند

رضامراد صحرایی در صفحه‌ ویراستی‌اش نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم».

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • اگر می‌خواهید وزن کم کنید، شام را زودتر بخورید (فیلم)
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان