Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (پنج شنبه چهارم دی ماه 99) بازار ارز، شاهد گران تر شده بهای انواع ارز از جمله دلار و یورو هستیم.

به گونه ای که در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، هر اسکناس دلار آمریکا به نرخ 24860 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 25860 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 80 تومان گران تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر یورو در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به قیمت 30560 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به نرخ 31560 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز چهارشنبه، 160 تومان افزایش نرخ دارد.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۷ ارز افزایش و ۵ ارز کاهش یافت. نرخ ۱۵ ارز نیز ثابت ماند.

 براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (پنج‌شنبه چهارم دی ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۶۰۰ ریالی به قیمت ۵۶ هزار و ۹۰۸ ریال و هر یورو نیز با رشد ۶۸ ریالی، ۵۱ هزار و ۲۵۷ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۷ هزار و۳۱۵ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۰۷۴ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۷۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۹۲ریال، روپیه هند ۵۷۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۷۶۲ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۲۱۳ریال، یکصد ین ژاپن ۴۰ هزار و ۵۵۴ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۸ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار ۶۸۹ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۹ هزار و۷۹۱ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۷۶ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۴۹۱ ریال، روبل روسیه ۵۶۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۸۴۶ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۵۸۴ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۱۹ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار  و ۲۱۵ ریال، کیات میانمار ۳۲ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۴۸۱ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۳۶۸ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۳۳۵ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۳۰ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۹ هزار و ۱۵۶ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۳۴۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۸ هزار و ۰۸۸ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۹۹۸ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۸۴۵ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۵۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار ۲۴۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۳۹۰ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار  و ۷۱۷ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲هزار و۰۷۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس قیمت دلار قیمت یورو نرخ دلار کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس بانک مرکزی ۵ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد کاهش به ۲۲۸۳ دلار و ۲۳ سنت رسید.

به گزارش تسنیم، قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه در آسیا کاهش یافته است که یکی از دلایل آن می‌تواند نشانه‌هایی از وضع سیاست‌های سختگیرانه پولی توسط فدرال رزرو در اجلاس امروز باشد.

کاهش تقاضا برای طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه آرام شدن تنش‌های ژئوپلیتیکی در دنیا قیمت طلا را نسبت به اوج ماه آوریل پایین آورده و آن را در برابر سیاست نرخ بهره بالای بانک مرکزی آمریکا آسیب پذیر کرده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد کاهش به ۲۲۸۳ دلار و ۲۳ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۳۸ درصدی به ۲۲۹۴ دلار و ۱۰ سنت رسیده است.

تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر به نتیجه اجلاس دو روزه فدرال رزرو معطوف شده که قرار است امروز منتشر شود. انتظار می‌رود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد.

اما برخی پیش‌بینی می‌کنند جروم پاول رئیس فدرال رزرو با توجه به نرخ بالای تورم، سیاست‌های سختگیرانه‌ای را پیشنهاد دهد.

بالا رفتن تورم باعث شده تاجران انتظار خود از کاهش زود هنگام نرخ بهره را پایین بیاورند. در حال حاضر پیش بینی می‌شود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را اولین بار در ماه سپتامبر کاهش دهد.

نرخ بالای بهره به ضرر طلاست، چون هزینه نگهداری آن را به عنوان یک سرمایه غیر سودده افزایش داده و تمایل برای خرید این فلز گرانبها را پایین می‌آورد.

ارزش دلار هم افزایش یافته و به بالاترین رقم طی ۶ ماه گذشته رسیده است. بالا رفتن ارزش دلار خرید طلا برای دارندگان سایر ارز‌های دنیا گرانتر کرده و تمایل برای آن را پایین می‌آورد.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۰۱ درصد کاهش به ۲۶ دلار و ۶۵ سنت رسید و پلاتین با یک کاهش ۰.۲۶ درصدی ۹۳۵ دلار و ۴۳ سنت معامله می‌شود.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • رانت ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توقف در روند کاهشی دلار؛ خریداران دوباره برگشتند!